کارخانه تولید رزین وینیل استر

اصطلاح “رزین وینیل استر” معمولاً به پلیمرها و کوپلیمرهای وینیل کلراید اشاره دارد. اگرچه این اصطلاح معنای عمومی‌تری دارد. وینیل کلراید یک مونومر ارزان قیمت است که پلیمرهای آن از رنگ، انعطاف پذیری و مقاومت شیمیایی خوبی برخوردار هستند. تولید این محصولات در شرایط و فرآیند خاصی در کارخانه‌های رزین سازی انجام می‌گیرد و به صورت عمده قابل سفارش هستند.

کارخانه تولید رزین وینیل استر

رزین وینیل استر در چه صنعتی کاربرد دارد؟

رزین وینیل استر در چه صنعتی کاربرد دارد؟ رزین استر وینیل، رزینی است که در اثر استری شدن رزین اپوکسی با اسیدهای اکریلیک یا متاکریلیک تولید می‌شود. گروه‌های “وینیل” به این جایگزین‌های استر، که مستعد پلیمریزاسیون هستند، اشاره می‌کنند. محصول دیستر در یک حلال واکنش پذیر مانند استایرن حل می‌شود و تقریباً به میزان 35 تا 45 درصد از نظر وزنی را دارا است.

این ماده ترموست می‌تواند به عنوان ماتریس پلیمری ترموست در مواد کامپوزیتی، که در آن مشخصات، مقاومت‌ها و هزینه عمده آن بین پلی استر و اپوکسی است، به عنوان جایگزین مواد پلی استر و اپوکسی استفاده شود.

وینیل استر ویسکوزیته رزین کمتری (تقریباً 200 سی پی سی) نسبت به پلی استر (تقریباً 500 سی سی) و اپوکسی (تقریباً 900 سی سی) دارد. این ماده در هواپیماها، خانه، سازه‌های تقویت شده با فایبرگلاس وینیلستر کاربرد دارند.

به دلیل مقاومت در برابر خوردگی و توانایی مقاومت در برابر جذب آب، یک رزین رایج در صنایع دریایی است. رزین استر وینیل به طور گسترده ای برای تولید مخازن و شناورهای FRP مطابق BS4994 استفاده می‌شود. برای فرآیند ورقه ورقه سازی، وینیل استر معمولاً با متیل اتیل کتون پراکسید شروع می‌شود.

از مقاومت و خواص مکانیکی بیشتری نسبت به پلی استر و کمتر از رزین اپوکسی برخوردار است. از رزین‌های وینیل اغلب به دلیل ضد آب و قابل اطمینان بودن در ترمیم مواد و لمینیت نیز استفاده می‌شود.

مرجع فروش رزین وینیل استر

مرجع فروش رزین وینیل استر فروش رزین وینیل استر را به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه رزین سازی به صورت عمده صورت می‌گیرد. فروش عمده مزایای زیادی دارد که یکی از آنها کاهش قابل توجه قیمت است. این محصول را هم اکنون از طریق همین سایت سفارش دهید و از این مزایا بهره مند شوید.

از رزینهای وینیل می‌توان سطوح شیمیایی مفیدی را بدست آورد. ترکیبات وینیل که معمولاً در کاربردهای پوشش استفاده می‌شوند، مخلوط وینیل کلرید، وینیل، استات، وینیل اتر، وینیل بوتیرال یا کوپلیمر هستند.

این ترکیبات در محلول‌ها، امولسیون‌ها استفاده می‌شوند و پوشش‌ها توسط پیوند متقاطع ناشی از تبخیر حلال در دمای محیط یا محیط بالا ایجاد می‌شوند. از وینیل پراکنده شده در نرم کننده‌های مایع به عنوان پلاستیزول یاد می شود. از وینیل پراکنده در حلالها به عنوان سازمان دهنده یاد می‌شود.

از پلاستیزول‌ها در استفاده از پوشش‌هایی با مقاومت در برابر ضربه بالا، مقاومت مکانیکی و انعطاف پذیری استفاده می‌شود. این سازمان دهندگان به راحتی به حالت رنگدانه در می‌آیند که کاربرد آنها آسان تر می‌شود. این پوشش‌ها پس از پخت، در برابر محلول های آبی و بسیاری از حلال‌ها مقاوم هستند.

وینیل بوتیرال با دوز مهار کننده کرومات محلول به عنوان یک آغازگر شستشو یا نرم کننده فلز استفاده می‌شود. این پوشش‌ها بسیار نازک هستند، اما محافظت در برابر خوردگی را ایجاد می‌کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما