پخش انواع رزین اپوکسی ایرانی

رزین ‌اپوکسی ایرانی جهت چسباندن ذره های تزیینی در کارهای صنایع دستی و هنری استفاده می‌شود، این رزین از نوع سمی نیست و به آسانی و در فضای سربسته قابل استفاده می باشد.

رزین های اپوکسی در صنایع مختلف قابل استفاده می باشد. جهت دسترسی به پخش انواع رزین اپوکسی ایرانی می توانید به سایت شرکت ما مراجعه کنید و این محصول را با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب خریداری کنید.

پخش انواع رزین اپوکسی ایرانی

مشخصات رزین اپوکسی درجه یک

مشخصات رزین اپوکسی درجه یک

مشخصات رزین اپوکسی درجه یک:

به طور کلی رزین های اپوکسی در گروه رزین‌ های دو جزئی قرار دارد و شامل مواد سخت کننده می باشند. رزین اپوکسی برخلاف بقیه مواد چسبنده که برای سفت شدن حتماً باید درون کوره قرار بگیرند، نیازی به کور ندارد و پس از مدتی قرار گرفتن در مجاورت هوا کم کم سفت می گردد. مدت زمان تقریبی سفت شدن رزین ‌اپوکسی حدوداً ۳ تا ۷ روز می باشد.

ویژگی های رزین اپوکسی درجه یک:

  • سمی نیست
  • دارای استحکام مکانیکی بسیار مناسبی می باشد
  • نیازی به کوره ندارد
  • دارای قیمت مناسبی است
  • دارا بودن قدرت چسبندگی بالا
  • جزو مواد آتش زا نیست
  • داشتن تنوع رنگ زیاد

آشنایی با کاربرد رزین اپوکسی:

همانطور که ذکر شد رزین ‌اپوکسی بیشتر در تولید صنایع دستی و هنری مختلف قابل استفاده می باشد، این رزین به دلیل نداشتن مواد سمی و شیمیایی مورد توجه اکثر هنرمندان قرار گرفته است. رزین‌ اپوکسی در موارد زیر قابل استفاده می باشد:

چسباندن کفپوش های صنعتی بیمارستانی و ورزشی و …

  1. تولید انواع و اقسام صنایع دستی
  2. ساخت انواع و اقسام طلا و زیورآلات با قالب های مختلف
  3. قابل استفاده در مراحل تولید و فرآوری سنگ های مختلف مانند سنگ های تایل و اسلب
  4. و …

رزین ‌اپوکسی به دلیل داشتن غلظت مناسب و اینکه پس از مراحل خشک شدن کاملاً بی رنگ و شفاف می شود در صنعت تولید انواع زیورآلات بسیار مناسب می باشد.

نقاط ضعف رزین اپوکسی 4 لیتری:

  • رزین اپوکسی جزو رزین های ضد خش نیست
  • رزین اپوکسی ضد آب نمی باشد و ممکن است دچار تغییرات فیزیکی گردد
  • رزین های اپوکسی در مقابل تابش آفتاب مقاومت خوبی ندارند و اگر هم مدت زمان زیادی در مقابل اشعه uv قرار بگیرد دچار تغییر رنگ می شوند.

خرید مرغوب ترین انواع رزین اپوکسی ایرانی

خرید مرغوب ترین انواع رزین اپوکسی ایرانی

برای خرید مرغوب ترین نوع رزین ‌اپوکسی ایرانی بهتر است در هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضای آن دقت کنید و همچنین حتما دقت کنید که بسته‌ بندی رزین ‌اپوکسی دارای علامت استاندارد بوده و پلمپ شده باشد و جزو رزین های با برند متفرقه نباشد.

با توجه به وجود نوسان قیمت در بازار عرضه انواع رزین، نمی‌توانیم قیمت دقیقی برای رزین ‌اپوکسی ایرانی تعیین کنیم، ولی چنانچه شما مشتریان عزیز تمایل به استعلام قیمت های تقریبی انواع رزین اپوکسی صادراتی ایرانی داشته باشید می توانید با کارشناسان واحد فروش ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما