واحد تولیدی رزین پلی استر بوشهر

رزین از جمله مواد چسبناکی است که دو نوع طبیعی و شیمیایی از آن وجود دارد که نوع طبیعی به دلیل منابع محدود پاسخگو نبوده و به جای آن نوع شیمیایی که رزین پلی استر نام دارد، استفاده می شود.

واحد تولیدی این نوع رزین در بوشهر،یکی از تولید کنندگان برتر این نوع ماده در کشور بوده که این کارخانه رزین پلی استر بوشهر، به شکل مستقیم محصول را در بازار ها عرضه می کند و به دلیل فروش بی واسطه این نوع رزین، قیمت بسیار مناسب تری پیدا کرده است.

واحد تولیدی رزین پلی استر بوشهر

کاربرد های رزین پلی استر در ساخت مبلمان

کاربرد های رزین پلی استر در ساخت مبلمان رزین پلی استر کاربرد های بسیار زیادی دارد. با این حال یکی از کاربرد های عمده آن در ساخت مبلمان منازل و شرکت ها است.

در ابتدا باید گفت که این نوع رزین در صنعت از ترکیب اسید های دو عاملی با الکل های چند عاملی به دست می آید و از همان ابتدای تشکیل حالت مایع دارد و چسبناک نیست.

با این حال می توان با افزودن نوعی ماده که هاردنر نام دارد آن را ژله ای کرد و پس از ژله ای شدن، به مدت یک الی دو ساعت، به ماده ای کاملا خشک تبدیل می شود.

به همین دلیل از آن در ساخت پایه میز های عسلی و میز های پذیرایی استفاده می شود که چون می توان آن را با قالب زنی به طرح های مختلفی تبدیل کرد، از تنوع و زیبایی بسیار زیادی برخوردار خواهد بود. همچنین پایه ها کاملا نشکن هستند و می توانند انواع سنگینی ها را تحمل کنند.

از آن گذشته این روز ها به منظور حمایت ار محیط زیست و جلوگیری از قطع درختان، در ساخت انواع مبل ها به جای چوب از رزین پلی استر استفاده می شود که علاوه بر افزایش کیفیت مبل و همچنین بالا بردن تنوع آن، قیمت را نیز بسیار پایین آورده است.

علاوه بر این ها از آن در ساخت یک سری مجسمه های هنری و زینتی نیز استفاده می شود که از آن ها می توان برای زیبایی مبلمان استفاده کرد و چون بعد از خشک شدن بسیار سفت می شود، احتمال شکنندگی آن پایین آمده و مقاومت مجسمه تضمین می گردد.

فروشنده رزین پلی استر بوشهر

فروشنده رزین پلی استر بوشهر فروشنده رزین پلی استر در بوشهر، از آن جایی که با کارخانه تولید آن در تماس است، اقدام به فروش رزین پلی استر به قیمت مناسب کرده که رضایت بسیاری را جلب کرده و به این ترتیب فروش آن از رونق خوبی برخوردار شده است.

یکی از مزایای فروش غیر حضوری از سایت این است که می توان با خود فروشنده نیز ارتباط بر قرار کرد و پس از دریافت اطلاعات و راهنمایی های لازم، خرید را قطعی کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما