نمایندگی فروش رزین اپوکسی رقیق

نمایندگی فروش رزین اپوکسی رقیق با گسترده کردن فعالیت خود در بستر اینترنت توانسته است، این محصول را در قیمت های ارزان تر و در گرید های متفاوت تر به مشتریان معرفی نماید. فعالیت این نمایندگی فروش باعث جلب رضایت متقاضیان بسیار زیادی شده است و در راستای این امر فروش تولیدات آنها بیشتر و زمینه برای تولید بهتر ایجاد می شود.

نمایندگی فروش رزین اپوکسی رقیق

موارد استفاده رزین اپوکسی رقیق در صنایع

موارد استفاده رزین اپوکسی رقیق در صنایع طیف کاربری رزین اپوکسی به ۵۰ سال قبل برمی ‌گردد و امروزه این محصولات به عنوان پرکاربردترین مواد در مصارف مختلف مورد توجه قرار می ‌گیرند.

جالب است بدانید استفاده از این رزین ها در گذشته تنها مربوط به صنایع پوششی می ‌شد، اما امروزه از آنها در صنایع مانند هوافضا، عمران، صنایع اتومبیل و دیگر صنایع صنعتی بیشترین استفاده می ‌شود.

رزین های اپوکسی در نمونه‌های رقیق و غلیظ تولید می ‌شوند و هر کدام از آنها موارد استفاده متفاوتی در صنایع به خود اختصاص می‌ دهند.

در حالت کلی می ‌توان گفت رزین های اپوکسی مقاومت شیمیایی بسیار بالایی دارند و در برابر خوردگی مقاومت خوبی از خود به نمایش می ‌گذارد و به همین دلیل در گروه رزین های مصنوعی گرانقیمت قرار می ‌گیرند.

رزین های اپوکسی بعد از تولید شدن به کمک حلال های مناسب به صورت رقیق در می آیند. اولین حلال رزین اپوکسی، الکل ها هستند که می توانند این محصولات را در حجم های متفاوت در خود حل نمایند.

از مهمترین موارد استفاده رزین اپوکسی رقیق در صنایع می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مورد استفاده در ساخت زیورآلات زینتی
  • مناسب برای پوشش سطوح مختلف
  • مناسب برای طراحی و نقاشی آبستره
  •  مناسب برای استفاده در حوزه های چسب، ترکیبات آب بندی، ترکیبات قالب کاری، بتن کاری و درزگیری
  • مناسب برای تولید کفپوش های سه بعدی

قیمت خرید رزین اپوکسی رقیق

قیمت خرید رزین اپوکسی رقیق قیمت خرید رزین اپوکسی شفاف بر مبنای مواد اولیه تولیدی این محصولات و همچنین بر مبنای طول زنجیره هیدروکربنی آنها مشخص می‌ شود. رزین ها در واقع در گروه هیدروکربن های شیمیایی قرار می ‌گیرند که هر چه طول زنجیره هیدروکربنی آنها طولانی تر باشد، خصوصیات و ویژگی های آنها بیش تر و مفیدتر خواهد بود. در راستای این امر قیمت خرید این نوع رزین ها بر پایه همین زنجیره های هیدروکربنیو همچنین نوع هیدروکربن ها مشخص می ‌شود.

علاوه بر این موارد قیمت رزین اپوکسی رقیق شفاف در بازار بر اساس فعالیت تولید کنندگان این محصول مشخص می گردد. به نحوی که اگر تولید کنندگان بتوانند از به روز ترین روش ها برای معرفی این محصول استفاده نمایند، مسلما آن را در قیمت ‌های مناسب معرفی خواهند کرد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما