مرکز پخش رزین پلی استر مرغوب

رزین ها از جمله مواد مایع و نیمه مایع با منشاء گیاهی یا شیمیایی هستند که دارای کاربر دهای بسیار زیادی از جمله در در صنعت و هنر می باشند و اغلب در اثر مجاورت با دماهای بالا به شدت سخت شده و امکان تبدیل مجدد به مایع را نخواهند داشت. مرکز پخش رزین پلی استر مرغوب با در اختیار داشتن نوع با کیفیت این محصول اقدام به عرضه سراسری این رزین به سراسر ایران نموده است تا تامین کننده نیاز صنایع مختلف و هنرمندان به این ماده باشد.

مرکز پخش رزین پلی استر مرغوب

مواد تشکیل دهنده رزین پلی استر

مواد تشکیل دهنده رزین پلی استر

رزین پلی استر از دسته رزین های مصنوعی می باشد که در نتیجه واکنش بین الکل های چند عاملی به وجود می آید. مالئیک انیدرید که دارای دو گروه عاملی اسیدی می باشد ماده پایه اصلی برای تولید انواع مختلف این نوع رزین است.

فرآیند تولید رزین پلی استر در نتیجه واکنش بین پلی ال ها با انواع اسید های کربوکسیلیک که دارای دو عامل الکلی هستند به وجود می آید.

از جمله ال ها می ‌توان به اتیلن گلیکول و از جمله اسیدهای کربوکسیلیک می ‌توان به اسید فتالیک و اسید مالئیک اشاره نمود.

حین انجام واکنش بین این مواد مقادیری آب تولید می شود این آب در هر مرحله حذف شده و باقی مانده در مرحله آخر رزینی خواهد بود که از گرانروی نسبتا پایینی برخوردار است و به حالت ژل می باشد.

 رزین های پلی استری گرما سخت بوده به این معنی که در کوره های حرارتی از حالت ژله ای یا نیمه مایع به مادی سفت و سختی تبدیل می ‌شوند که در عین حال از شفافیت خاصی برخوردارند و برای تولید انواع مجسمه های هنری و صنایع کاربردی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این محصول به دو دسته اصلی رزین پلی استر غیر اشباع و اشباع تقسیم می شود که این نام گذاری و تفاوت به علت نوع اتصال عامل های الکلی موجود در مواد تشکیل دهنده رزین می باشد.

خرید رزین پلی استر مرغوب مجسمه سازی

خرید رزین پلی استر مرغوب مجسمه سازی

یکی از کاربردهای رزین پلی استر برای انجام فعالیت های هنری مانند تولید مجسمه می باشد. هنرمندان یا استفاده از حالت مایع یا ژل مانند این محصول و قالب هایی که از اشیاء مورد نظر خود می سازند مجسمه هایی با رنگ شفاف و یا در انواع رنگ های مختلف تولید و با قرار دادن این قالب های حاوی رزین در کوره های حرارتی مجسمه هایی بسیار زیبا تولید و به بازار محصولات هنری عرضه می کنند.

خرید رزین پلی استر کیلویی می تواند نیاز هنر مجسمه سازی و هنرمندان را تامین کند و در خلق آثاری بدیع و زیبا نقش داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما