مرکز پخش رزین شفاف عمده

رزین های ترکیبات طبیعی و یا شیمیایی بسیار چسبناکی هستند که به خاطر همین ویژگی چسبناک بودن در بسیاری از صنایع از جمله مجسمه سازی، تولید سنگ های مصنوعی کاربرد دارد. مرکز پخش رزین شفاف عمده، این محصول را با نازل ترین قیمت ممکن به دست مصرف کننده می رساند و با این کار به تولید رونق می بخشد. در نتیجه آن چون رزین عمده به عنوان مواد اولیه با قیمت نازل تری تهیه گردد قیمت نهایی محصول تولید شده نیز ارزان تر می شود.

مرکز پخش رزین شفاف عمده

انواع رزین مورد استفاده در صنایع

انواع رزین مورد استفاده در صنایع رزین ها مانند هر محصول دیگری دارای انواع مختلف هستند که با توجه به نوع مصرف و ترکیب شیمیایی طبقه بندی می شوند.

در این بخش با انواع رزین مورد استفاده در صنایع آشنا می شویم تا اگر جدیدا وارد یک صنعت شده اید بدانید که کدام نوع آن برای فعالیت شما مناسب است.

  • رزین پلی استر

رزین پلی استر جز پر مصرف ترین انواع رزین هاست که در صنایع مختلف مورد مصرف قرار می گیرد. نمونه این محصول را به وفور می توان در اطرافمان مشاهده کنیم.

  • رزین اپوکسی

این نوع رزین جز گران ترین نوع رزین هاست که در سال ها گذشته و قبل از جنگ جهانی دوم فقط به عنوان پوشش سطح استفاده می شده است. اما در سال های اخیر در صنایع الکترونیک، هوا فضا، ساختمان ها و … مورد مصرف قرار می گیرد.

  • رزین وینیل استر

این محصول در مقایسه با نوع پلی استر دارای مقاومت شیمیایی بالاتری است و به خاطر انعطاف پذیر بهتر و کشش بیشتر زیاد مورد استفاده قرار می گیرد.

  • رزین فنولیک

این رزین ها در مقابل حرارت بسیار مقاوم هستند و نسبت به سایر انواع دارای رنگ تیره تری می باشند که همین امر سبب شده میزان استفاده آن محدود شود. از آن بیشتر برای سازه های ساختمانی استفاده می کنند.

  • رزین پلی ایمید

این رزین ها دارای وزنی سبک، انعطاف پذیری بالا، پایداری حرارتی و خواص مکانیکی خوبی نیز هستند. به همین دلیل آن ها را برای مصرف در صنعت هوافضا تولید کرده اند و کمک شایانی به این صنعت کرده است.

  • رزین طبیعی

این محصول از طبیعت گرفته شده است و نمونه بارز آن صمغ درختانی همچون کاج می باشد. استفاده از رزین های طبیعی کمک بزرگی به حفظ محیط زیست و ذخایر نفتی جهان کرده است.

از کجا رزین عمده بخریم؟

از کجا رزین عمده بخریم؟ شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که رزین عمده را از کجا باید خرید؟؟؟

خرید عمده رزین از طریق سایت فروش آنلاین که همان نمایندگی کارخانه های تولید کننده می باشد، انجام پذیر است.مرکز فروش رزین برای راحتی امر خرید و فروش مشتریان محترم خود، فروش اینترنتی را دایر کرده است. 

به این طریق میزان مشتریان آن چند برابر شده است و به عنوان یک کالای صادراتی در جهان شناخته شده است که از سراسر جهان مشتری جذب کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما