مرکز فروش رزین در زنجان

رزین ترکیبی طبیعی یا مصنوعی ساخته شده از صمغ درختان و یا مواد شیمیایی می باشد که در حالت عادی به شکل مایع یا نیمه مایع بوده و می تواند تحت شرایطی بسیار سفت و سخت شود. از رزین برای ساخت انواع محصولات در صنایع مختلف استفاده می ‌شود.

مرکز فروش رزین زنجان اقدام به عرضه این محصول با کیفیت و قیمت مناسب نموده است. آیا از انواع رزین کاربردی و خرید آنها شناخت دارید؟

مرکز فروش رزین در زنجان

شناخت انواع رزین کاربردی

شناخت انواع رزین کاربردی

رزین ها ترکیباتی هستند که در آب حل نمی گردند اما در الکل به راحتی قابل حل می باشند. این محصولات از کاربردهای زیادی در تولید پلیمرهای مختلف و در هنر برخوردارند. از رزین های طبیعی می ‌توان به شیره درخت کاج اشاره کرد که به تدریج سفت و سخت می شود. رنگ این نوع رزین ها از شفاف تا قهوه ای تیر ممکن است متغیر باشد. رزین های مصنوعی از تنوع بسیار بیشتری برخوردار بوده و در اثر ترکیب مواد شیمیایی مختلف به دست می آیند.

انواع رزین کاربردی به طور خلاصه عبارتند از : 

رزین آکریلیک : این رزین رایج ترین نوع این ماده برای استفاده در صنایع مختلف می باشد. این محصول می تواند یک لایه نازک و ضد آب بر روی سطح چوب ایجاد کند همچنین مانع از نفوذ آب و رطوبت می گردد. این نوع رزین به دو دسته ترموست و ترموپلاست تقسیم بندی می گردد که هر یک دارای خواص مخصوص به خود می باشند.

رزین آلکیدی : این رزین در ترکیب رنگ های روغنی آلکیدی استفاده می شود و می ‌تواند یک لایه با دوام و مقاوم در برابر رطوبت و آب را در سطح چوب و برخی انواع سازه های دیگر ایجاد نماید. 

رزین وینیل استر : این رزین حاصل ترکیب رزین اپوکسی و اسیدهای کربوکسیلیک غیر اشباع اتیلنی است که مقاومت بسیار بالایی در برابر هیدرولیز و خوردگی دارد.

رزین پلی استر : یکی از رایج ترین انواع رزین ها به شمار می ‌روند که در زنجیره پلیمری خود دارای اتصالات استری می باشند و می ‌توان با تغییر درصد اسید های اشباع و غیراشباع موجود در این رزین انواع رزین های کاربردی دیگر را تولید نمود. 

رزین اپوکسی : این رزین دو جزئی از رزین اپوکسی و هاردنر یا همان سفت کننده ساخته شده است. از این محصول در ترمیم و مقاوم سازی انواع مختلف سازه های به ویژه در ساخت محصولات کامپوزیتی استفاده می شود.

عرضه کننده رزین زنجان در بازار

عرضه کننده رزین زنجان در بازار عرضه کننده رزین زنجان اقدام به ارائه انواع مختلف رزین های کاربردی از جمله رزین اپوکسی زنجان نموده است و می تواند مقداری از نیاز داخلی کشور به این محصول را تامین نماید. 

فروش رزین اپوکسی به صورت عمده توسط عرضه کننده آن در بازار انجام می شود و شما قادر خواهید بود به تعداد عمده این رزین را سفارش دهید.

این محصول در بسته بندی های مخصوص به آدرس خریداران در اسرع وقت ارسال خواهد شد و در خریده های بالا با قیمت پایین تری ارائه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما