مرکز عرضه رزین پلی استر نسوز عمده

پلی استایرن در بورس و رزین پلی استر نسوز به علت مقاومت مناسبی که در برابر حرارت و گرما دارند در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. همین امر موجب شده تا ما تصمیم بگیریم در این مطلب به معرفی مشخصات انواع این رزین ها بپردازیم تا مصرف کنندگان بتوانند متناسب با نیاز خود بهترین نمونه ها را انتخاب کنند. همچنین در پایاین برای خریدهای عمده، بزرگترین مرکز عرضه مستقیم و آنلاین را معرفی می کنیم.

مرکز عرضه رزین پلی استر نسوز عمده

مشخصات رزین پلی استر نسوز

مشخصات رزین پلی استر نسوز پلی استایرن فشرده و رزین پلی استر محصولاتی مصنوعی هستند که شامل یک محلولی از پلی استر در یک مونومر می باشند. برای افزایش کارآیی این محصولات و قابلیت استفاده با شیوه های کاملاً آسان، آنها را با استایرن ترکیب می کنند که افزایش مقاومت آنها در برابر گرما و حرارت را نیز به همراه دارد.
تولید کنندگان می توانند رزین های پلی استر را به صورت خالص یا همراه با ترکیباتی مانند شتاب دهنده، کاتالیست ها و رنگدانه ها، پرکننده ها و … تولید و به بازار عرضه کنند. یکی از مشخصات مهم رزین پلی استر این است که بعد از سفت شدن، ملکول های آن به یکدیگر نزدیک شده و حجم اندکی از آن نیز تبخیر می شود. این دو واکنش در نهایت سبب می شود تا حجم نهایی مصرفی پلی استر اندکی کاهش یابد. پس در هنگام استفاده از این مواد باید این نکته را نیز مدنظر قرار دهید.

برخی دیگر از نکاتی که در هنگام استفاده از رزین پلی استر نسوز باید مدنظر قرار داد، عبارتند از:

  • پلی استرهای سفت شده را نمی توانید به حالت مایع باز گردانید.
  • به علت داشتن بوی نامطبوع تنها مجاز به استفاده از 5 کیلو گرم از این محصول طی 24 ساعت خواهید بود.
  • رزین های پلی استر نسوز مقاومت بیشتری نسبت به ارقام معمولی دارند.
  • عمر مفید رزین پلی استر نسوز در صورت نگهداری در محیط خشک حدود 12 ماه است.

کارخانه تولید رزین پلی استر نسوز

کارخانه تولید رزین پلی استر نسوز تولید رزین پلی استر نسوز در کارخانه های تحت شرایط کاملاً تخصصی و با استفاده از مواد مشخص صورت می گیرد. همانطور که می دانید این محصول حاصل ترکیب و واکنش اسیدهای آلی دو عاملی و الکل های چند عاملی هستند. برای بکارگیری این رزین ها اطلاع از حلال آنها نیز اهمیت زیادی دارد.
بهترین نوع حلال رزین پلی استر برای کاهش مدت زمان خشک شدن آن استفاده از کاتالیزور است. از سوی دیگر بکارگیری هاردنر نیز می تواند افزایش کیفیت، دوام پلی استر و همچنین کیفیت رنگ آن را سبب شود.
با توجه به این موارد می توان نتیجه گرفت که خریداران و مصرف کنندگان نهایی باید اطلاع جامع و کامل از مشخصات، نحوه استفاده از رزین های پلی استر، حلال آنها و همچنین کاربردهای آن داشتن باشند. برای کسب اطلاعات تخصصی و جامع تر در مورد این محصولات می توانید با مشاوران و نمایندگان عرضه انواع رزین پلی استر فعال در این سایت ارتباط مستقیم داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما