مرکز تولید رزین فنولیک اصفهان

در مرکز تولید رزین فنولیک اصفهان، این محصول بر مبنای ماژول های مورد نیاز صنایع مختلف تولید می ‌شود و از آنجایی که رزین ها در صنایع مختلفی کاربرد های گسترده به خود اختصاص دادند، صنایع تولید کننده این محصولات، آن ها را در گرید های متنوع ارائه می دهند تا بتواند پاسخگوی نیاز متقاضیان باشند.

مرکز تولید رزین فنولیک اصفهان

تفاوت انواع رزین در چیست؟

تفاوت انواع رزین در چیست؟ تفاوت انواع رزین ها در چیست؟ در پاسخ به این سوال به معرفی رزین ها در نمونه های مختلف می پردازیم.

رزین در واقع ترکیب طبیعی و مصنوعی است که تحت شرایط بسیار سخت تولید می شود. این ترکیبات شیمیایی دارای خاصیت ها و ویژگی های هستند که از دیگر محصولات قابل تمایز می باشند. به عنوان مثال تمامی رزین ها در الکل قابل حل هستند، اما در آب به هیچ عنوان حل نمی شوند. رزین های مصنوعی و رزین های طبیعی بر اساس نوع ترکیبات شیمیایی و موارد مصرف آنها دسته بندی می شوند و از جمله پر کاربردترین انواع رزین ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رزین اپوکسی
  • رزین پلی استر
  • رزین فنولیک
  • رزین وینیل استر

تفاوت هر یک از این رزین ها در پارامتر های متفاوتی دیده می ‌شود که می ‌توان در این زمینه به موارد زیر اشاره کرد:

  • یکی از مهمترین تفاوتی که بین انواع رزین ها دیده می شود، قیمت این محصولات است به نحوی که رزین های اپوکسی در بازار جزو گرانترین رزین ها و رزین های فنولیک جزو ارزانترین رزین ها می باشد.
  • تفاوت مقاومت و استقامت این محصولات در برابر عوامل جوی یکی دیگر از مهم ترین تفاوت های انواع رزین ها است که بعضی از آنها به در دماهای بسیار بالا تولید می شوند و مقاومت بالایی دارند و در مقابل رزین هایی که در درجه دمای های پایین تر تولید می شود، مقاومت کمتری خواهند داشت.
  • میزان تغییر شکل بعد از قالب گیری از دیگر پارامترهایی است که تفاوت انواع رزین ها را با یکدیگر ایجاد می‌کند. به نوعی که رزین های پلی استر بیشترین تغییر شکل را به خود اختصاص می ‌دهند و رزین های فنولیک کمترین تغییر شکل را بعد از قالب گیری به خود اختصاص می دهند.

فروش عمده رزین فنولیک اصفهان

فروش عمده رزین فنولیک اصفهان تولید کننده رزین فنولیک در اصفهان در راستای فعالیت در واحد های متفاوت می تواند فروش این محصول را در جهات متفاوت ساپورت نمایند.

فروش رزین فنولیک اصفهان به صورت عمده در بستر اینترنت می ‌تواند با قیمت های بسیار مناسب همراه باشد و در این صورت است که متقاضیان بسیار زیادی این سبک از خرید را انتخاب می ‌کنند و محصولات خود را با قیمت های مناسب در اختیار می‌ گیرند.

فروش عمده رزین فنولیک در بستر اینترنت علاوه بر مشتریان داخلی می ‌تواند به معرفی این محصول در بازارهای صادراتی نیز بپردازد و از این جهت ارزآوری خوبی وارد کشور می ‌شود و زمینه برای تولید رزین های با کیفیت نیز ایجاد می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما