قیمت کیلویی رزین پلی استر نرم

امروزه استفاده از انواع رزین امری رایج بوده و از آن در ساختمان سازی گرفته تا کارهای هنری استفاده می شود. قیمت رزین پلی‌ استر نرم، بر اساس پارامترهای مختلفی تعیین می شود. وزن و حجم رزین در تعیین قیمت نهایی محصول بسیار مهم است. اما رزین پلی استر نرم را شما می توانید به صورت کیلویی و با قیمت ارزان تری در هر منطقه از ایران به راحتی به دست آورید که در اینصورت خرید اقتصادی تری خواهید داشت.

قیمت کیلویی رزین پلی استر نرم

انواع رزین پلی استر تولیدی در کشور

انواع رزین پلی استر تولیدی در کشور از واکنش اسیدهای آلی دو عاملی به همراه الکل‌ های چند عاملی رزین‌ های پلی استر بوجود خواهد آمد. آب، محصول جانبی واکنش انواع رزین پلی استر است که برای داشتن واکنش کامل این محصول بسیار کاربردی است.

استایرن که نوعی پلی استر غیراشباع است، گرانروی رزین ها را کاهش می‌ دهد و می تواند شبکه‌ ای از اتصالات عرضی فیلم خشک جامد رنگ را تشکیل دهد. از انواع رزین‌های پلی استر در موارد زیر می توان استفاده کرد:

  •  ساخت مواد قالب سازی
  •  تونر در چاپگر لیزری 
  •  محمل در رنگ‌های پلی استری کوره

اما پنل‌های دیواری که از رزین پلی استر درست شده اند، مچبا موادی همچون فایبر گلاس تقویت شده اند و از آن ها در رستوران‌ ها، آشپزخانه‌ ها و سایر مکان‌ هایی که احتیاج به دیوارهای قابل شست و شو دارند، استفاده می‌ شوند.

در این قسمت به انواع رزین پلی استر اشاره خواهیم داشت:

   ۱.رزین پلی استر ایزوفتالیک:

از استحکام مکانیکی و مقاومت شیمیایی بالایی برخوردار است و کاربرد بالایی دارد. همچنین از خواص بالاتر و تخصصی تری نسبت به انواع دیگر رزین برخوردار است.

   ۲.رزین پلی استر اورتوفتالیک:

 این مدل از رزین، متداول‌ ترین نوع رزین پلی‌ استر می باشد که استفاده عمومی دارد. از آن در مواردی همچون؛ لایه چینی کامپوزیت، صنایع دریایی، ساخت قایق و وان، فایبرگلاس، سنگ‌های مصنوعی و لوله‌های مختلف استفاده می شود.

اما از مزایای استفاده از انواع رزین می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  1. از مقاومت بالایی در برابر حلال‌های مختلف برخوردار است.
  2. در برابر آب و هوا از خود مقاومت بالایی نشان می دهد.
  3. از قیمت ارزانی برخوردار است.
  4. می تواند دماهای بسیار بالا تا 80 درجه سانتی‌ گراد را تحمل کند.
  5. از مرطوب کنندگی بالایی برخوردار است.

مرکز خرید رزین پلی استر نرم

مرکز خرید رزین پلی استر نرم اما شما می توانید رزین قابل انعطاف را در هر نقطه از ایران به راحتی خریداری کنید. در این زمینه مرکز خرید بسیاری هستند که انواع رزین پلی استر نرم را به شما ارائه می دهند و شما می توانید بدون هیچ گونه دغدغه آن ها را خریداری نمایید.

خرید رزین پلی استر کیلویی، بسیار به صرفه تر است، چرا که ماندگاری طولانی تری دارد و فروش آن به صورت عمده رایج است.

در واقع شما می توانید با مراجعه به افراد متخصص در فروشگاه اینترنتی ما، بهترین نمونه از رزین را برای خود تهیه کرده و با قیمت مناسبی، آن را خریداری کنید که در اینصورت دست واسطه از معامله حذف خواهد شد و هیچ ضرری بوجود نخواهد آمد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما