قیمت فروش رزین اپوکسی کفپوش

از کاربردهای رزین ها می تواند به نقش آنها در قسمت های مختلف ساختمان به عنوان کفپوش اشاره کرد. یکی از بهترین انواع رزین برای این کار رزین اپوکسی می باشد که به حالت مایع بوده اما پس از استفاده به عنوان کفپوش در کمتر از یک شبانه روز به شدت سخت و سفت می شود. قیمت مناسب فروش رزین اپوکسی کفپوش باعث شده است استفاده از آن برای طراحی و دکوراسیون داخلی رو به افزایش باشد.قیمت فروش رزین اپوکسی کفپوش

چند حقیقت شگفت انگیز از رزین اپوکسی

چند حقیقت شگفت انگیز از رزین اپوکسی

یکی از بهترین و پرکاربردترین انواع رزین ها که دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد می باشد رزین اپوکسی است. این رزین می تواند در ساخت انواع مجسمه های هنری و صنایع مختلف کاربرد داشته باشد.

یکی از ویژگی ‌های بارز این محصول مقاومت بسیار زیاد آن در برابر محلول های شیمیایی به ویژه اسیدها می باشد که در کمتر ماده این خاصیت قابل مشاهده است.

رزین اپوکسی قدرت چسبندگی بسیار قوی به سطوح غیر صیقلی دارد و کاملاً در خلل و فرج های ریز آنها نفوذ کرده و امکان جدا سازی از سطح بعد از چسبندگی تقریباً غیر ممکن است.

این محصول تحمل فشار پنج تن در هر سانتی متر مربع را دارا است که نشان از مقاومت بسیار بالای مکانیکی این محصول می باشد.

از ویژگی های بارز دیگر رزین اپوکسی عدم رسانایی آن نسبت به جریان الکتریسیته است.

کاربرد اپوکسی به عنوان کفپوش بین این علت است که این محصول جرم نمی گیرد و انواع آلودگی و چربی موجود بر روی آن به راحتی پاک می گردند همچنین نسبت به کاشی و سرامیک میزان لیزی کمتری دارد.

و در نهایت مهم ترین ویژگی شگفت انگیز این محصول داشتن تنوع رنگی بسیار زیاد و نامحدود است به طوری که می ‌توان آن را با هر نوع محیطی همرنگ و سازگار نمود.

این محصول را می توان در کارگاه های مخصوص به صورت سنگ اپوکسی در آورد و برای دکوراسیون داخلی و احیانا خارجی مورد استفاده قرار دارد.

نمایندگی رزین اپوکسی کفپوش

نمایندگی رزین اپوکسی کفپوش نمایندگی رزن اپوکسی کفپوش این محصول جدید را برای دادن گزینه های انتخابی بیشتر به خریداران و فعالان صنعت ساختمان ارائه کرده است تا ابزارها و وسایل بیشتری برای طراحی و زیباسازی فضای داخلی در دسترس داشته باشند.

قیمت رزین اپوکسی با کارخانه یکی بوده و به این ترتیب شما با خرید از نمایندگی در واقع رزین با با نازل ترین قیمت ممکن یعنی قیمت کارخانه خریداری نموده اید.

همچنین می توانید در تماس با نمایندگی این محصول همه اطلاعات لازم از جمله قیمت روز، حجم های موجود و نحوه ارسال سفارشات را به راحتی و در اسرع وقت دریافت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما