قیمت عمده رزین نیمه غلیظ

قیمت عمده رزین نیمه غلیظ بسته به کیفیت، نوع برند و میزان عرضه و تقاضا متفاوت می باشد ولی به طور کلی قیمت عمده همیشه با نرخ درب کارخانه مساوی می باشد.

رزین ماده ای شیمیایی است که به صورت مایع و بی رنگ تولید می شود و حالت چسبندگی دارد و زمانی که آن را با هاردنر ترکیب می کنند حالت ژله ای پیدا می کند و سفت می شود و هر چه شکل ژله ای آن حفظ شود باکیفیت تر می باشد.

قیمت عمده رزین نیمه غلیظ

دلیل گرم کردن رزین چیست؟

دلیل گرم کردن رزین چیست؟

گرم کردن رزین به این منظور انجام می شود که زود خشک شود و بیشتر در مواردی عمل گرم کردن انجام می گردد که سریع خشک شدن رزین مهم باشد.

رزین ها انواع مختلفی دارند که این باعث شده خریداران بتوانند محصولی کاملا مطابق با نیاز خود را تهیه کنند که ما به شرح آن ها می پردازیم :

  • رزین اپوکسی غلیظ : شفافیت و غلظت فراوانی دارد به همین دلیل قبل از استفاده باید آن را گرم کنید و در پایان حباب گیری آن را انجام دهید علاوه بر این که در صنعت کاربرد دارد می توان در ساخت زیور آلات هم از آن استفاده کرد.
  • رزین اپوکسی رقیق : این نمونه چون رقیق می باشد برای استفاده نیازی به گرم کردن آن نیست علاوه بر این در پایان نیازی به عمل حباب گیری هم ندارد و در ساخت مصنوعات تزیینی که از قالب سیلیکونی استفاده می شود کاربرد دارد.
  • کریستال سرونیک : همان ترکیب رزین و هادرنر می باشد که به صورت مساوی با هم مخلوط شده اند و به دلیل این که حالت محدب گونه آن پایین است نمی توانید در طرح های بافرم کروی از آن استفاده کنید.
  • برای نگهداری انواع رزین ها باید آن ها را داخل ظرفی درب دار بریزید و در مکانی تاریک و گرم نگهداری کنید در این جا لازم است به این نکته کنید که محل نگهداری این محصولات باید سرد نباشد.

مرکز پخش رزین نیمه غلیظ عمده

مرکز پخش رزین نیمه غلیظ عمده

مرکز پخش رزین نیمه غلیظ عمده با ارائه محصولی باکیفیت توانسته به مشتریان کمک کند تا یک خرید لذت بخش و جدی داشته باشند. کاربرد های فراوان این محصول باعث شده تا پخش و خرید رزین غلیظ به طور شگفت انگیزی افزایش یابد که می توان به ساخت انواع زیور آلات، نقاشی آبسترده و… اشاره کرد.

در هنگام خرید رزین از مرکز پخش و هر جای دیگری باید به گزینه های زیر توجه کرد :

  • اگر پک محصول یعنی رزین و هادرنر را خریداری می کنید برای تشخیص دو ماده باید توجه کنید ماده ای که رقیق تر می باشد هاردنر است.
  • به سراغ برند های معتبر بروید و اگر قصد خرید رزین شفاف را دارید باید شفافیت آن بالا باشد.
  • در هنگام خرید توجه کنید که رزین غلیظ و رقیق اپوکسی قیمت بالای دارد و در هنگام استفاده باید به تمام دستورالعمل گفته شده عمل کرد چون حساسیت بالای دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما