قیمت عمده رزین فنولیک تهران

رزین فنولیک تهران از رزین های گرما سخت است که دارای دو نوع رزول و نوولاک می باشد و به عنوان مواد اولیه بکار می رود و از واکنش فرم آلدهید با فنول تولید شده است. قیمت های آن نیز بسته به نوع و مدل مختلف است چون هر نوعی از آن دارای کاربردهای مختلفی بوده و از ساختار متفاوتی برخوردار می باشد.

قیمت عمده رزین فنولیک تهران

انواع رزین فنولیک کدام اند؟

انواع رزین فنولیک کدام اند؟ عایق فنولیک در انواع و اشکال مختلف پودر، فیلم مایع و پولک وارد بازار می شود که عمده ترین کاربرد آن در حوزه عایق بندی حرارتی می باشد. لذا انواع مختلف آن کاربردهای مختلفی دارد مانند:

  • در کولر و کانال تهویه هوا
  • کوره های دمای مداوم ۱۲۰ درجه و مخازن و تانک ها
  • تولید ساندویچ پنل و در مکان هایی با فضای کم 

انواع رزین فنولیک ماده ای با رنگ کهربایی و کدر یا قهوه ای تیره تا سیاه است که رنگ کم رنگی دارد که هر چه رنگ روشن تری داشته باشد کاربرد بیشتری خواهد داشت. این ماده به جای ایزوسیانورات یا پلی یورتان در جایی که نیاز به استانداردهای بالای آتش سوزی است بکار می رود.

عایق فنولیک دارای مزایای زیادی است مانند:

  • پایداری ابعاد خوب و دقیق و سهولت قالب گیری
  • مقاومت در برابر تغییر شکل و خزش
  • مقاومت الکتریکی، شیمیایی و حرارتی عالی
  • کیفیت بالا در ماشین کاری و مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی خوب 
  • رزین های فنولیک به دلیل دارای بودن سم کمتر در برابر گازهای حاصل از سوختن و به دلیل غیر مشعل بودن و خواص برتری که دارد به عنوان عایق حرارتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید کننده رزین فنولیک در تهران

تولید کننده رزین فنولیک در تهران تولید رزین فنولیک در تهران با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و تولید مستمر توانسته با تجزیه و تحلیل بازار به عرضه تخصصی و رقابتی این محصول بپردازد و با تغییرات شگرفی که در این صنعت ایجاد شده به بهترین نحو ممکن نیاز مشتریان و صنایع مختلف رفع می شود.

رزین فنولیک در تولید انواع چسب و پوشش، ساخت میز آزمایشگاهی، محصولات قالب گیری پلاستیکی مانند توپ بازی بیلیارد، تولید لمینت های چند لایه، تابلوهای مدار برق و … بکار می رود. در حین کار کردن با آن بهتر است از لباس کار، عینک و ماسک استفاده نمود که بخارات آن وارد دستگاه تنفسی نشود.

رزین فنولیک باید در ظروف دربسته و در محیط خشک و خنک که دارای تهویه هوای مناسبی باشد نگهداری شود و بهترین دما برای آن ۳۵ درجه است. این ماده از مواد اولیه مهم در صنایع مختلف است که در کل جهان از اهمیت زیادی برخوردار بوده و بازار رقابتی را به خود اختصاص داده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما