قیمت روز رزین پلی وینیل کلراید

رزین پلی وینیل کلراید جزو پرکاربرد ترین رزین های موجود در بازار است که به دلیل خواص فیزیکی و شیمیایی مناسب و مقاومت خوبی که در برابر شرایط محیطی دارد، از آن در صنایع مختلف استفاده می شود. قیمت روز رزین پلی وینیل کلراید بر اساس نوع و کیفیت آن مشخص می گردد زیرا این محصول در گرید های متنوع تولید می شود که هر کدام دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد خود هستند.

قیمت روز رزین پلی وینیل کلراید

رزین پلی وینیل کلراید چیست؟

رزین پلی وینیل کلراید چیست؟ رزین پلی وینیل کلراید یا همان رزین پی وی سی جزو ترکیبات شیمیایی پرکاربرد است که به دلیل خواص و ویژگی هایی که به خود اختصاص داده است، در صنایع متفاوت از آن استفاده می ‌شود.

این رزین به دلیل استحکام، سفتی و مقاومت خوبی که در برابر خوردگی و مواد شیمیایی دارد، بیشترین کاربرد را در صنایع به خود اختصاص می ‌دهد.

رزین پلی وینیل کلراید در گرید های متنوعی تولید می شود که هر کدام از آنها خاصیت ها و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. در راستای بررسی مشخصات گرید های متفاوت رزین پلی وینیل کلراید می توان به سه خاصیت مشترک آنها اشاره کرده:

  • جرم مولکولی: جرم مولکولی در زمینه تولید رزین وینیل کلراید به دمای که در آن پلیمرازیسیون اتفاق می افتد، بستگی دارد و هر چه دما در این فرایند بیشتر باشد، وزن مولکولی و در نتیجه طول زنجیره ها کوتاه تر خواهد بود.
  • اندازه متوسط: اندازه متوسط رزین پلی وینیل کلراید در مراحل تولیدی بستگی به مقدار سورفکتانت اضافه شده به سلول واکنش دهنده دارد.
  • تخلخل ذرات: تخلخل ذرات پلی وینیل کلراید را یکی از مهمترین خواص آن است که تعیین کننده کاربرد نهایی این محصول می باشد. این خاصیت توسط دو پارامتر دما و اضافه کردن سورفکتانت در مراحل تولید این محصول قابل کنترل هستند.

شرکت تولید رزین پلی وینیل کلراید

شرکت تولید رزین پلی وینیل کلراید شرکت های تولیدی رزین پلی وینیل کلراید بعد از گذراندن پروسه تولید این محصول از ایده های متفاوتی برای فروش آن استفاده می‌ کنند.

فروش انواع رزین پلی وینیل کلراید با گرید های متفاوت می تواند در بستر اینترنت اتفاق بیفتد که در این شرایط رضایت مشتریان مختلف ایجاد می شود زیرا همان طور که اشاره کردیم کاربرد این محصول در صنایع متفاوت دیده می‌ شود.

فروش انواع رزین پلی وینیل کلراید توسط شرکت ‌های تولید کننده عمده به صورت مستقیم و بی ‌واسطه بر روی تعیین قیمت این محصول نیز تاثیر بسیار زیادی دارد.

شرکت های تولید کننده رزین پلی وینیل کلراید با در نظر گرفتن ظرفیت فروش این محصول در بستر اینترنت و معرفی آن به بازارهای صادراتی در سال‌ های اخیر، فروش این محصولات را گسترده ‌تر کردند و توانستند آن را به عنوان نوع کالای صادراتی به کشور های مختلف ارسال نمایند و از این جهت ارزآوری خوبی را وارد کشور نموده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما