قیمت رزین یک کیلویی در بازار ایران

قیمت رزین یک کیلویی در بازار ایران نوسانات بالایی دارد و این نوسانات به دلیل بالا و پایین رفتن قیمت مواد اولیه و هزینه هایی جاری می باشد. امروزه با بالا تر رفتن قیمت مواد اولیه بسیاری از شرکت ها مجبور شده اند کیفیت محصولات را پایین بیاورند ولی این اتفاق برای این مجموعه رخ نداده است.

به همین دلایل ما نمی توانیم هم اکنون قیمت واحدی را در نظر  گرفته و به شما عزیزان اعلام کنیم ولی تا آنجا که اطلاع داریم این مجموعه سعی کرده است قیمت و کیفیت محصولات خود را ثابت نگاه دارد. 

قیمت رزین یک کیلویی در بازار ایران

رزین اپوکسی چه کاربرد هایی دارد؟

رزین اپوکسی چه کاربرد هایی دارد؟  انواع رزین اپوکسی شامل موارد مختلفی می شود که با توجه به ویژگی هایشان در موارد مختلفی کاربرد دارند، حال با نام انواع رزین های اپوکسی آشنا می شویم:

  1. رزین پلی استر
  2. رزین وینیل استر
  3. رزین اپوکسی
  4. رزین پلی اورتان
  5. رزین اپوکسی دو جزئی

رزین اپوکسی دو جزئی نوعی از رزین است که دارای مکمل هایی می باشد و در واقع کار این مکمل ها کمک به خشک شدن و یا به اصطلاح پخت شدن رزین می باشد. از این نوع رزین بیشتر در کار هایی مانند کار های حجمی استفاده می شود.

انواع رزین تنها حدود 50 سال است که وارد بازار مصرف شده اند از این رو از رزین می توان به عنوان محصولی جدید یاد کرد. رزین اپوکسی در صنایع پوششی کاربرد دارد اما کاربرد این محصول به همین جا ختم نمی شود و در صنایع دیگر مانند عمران، هوافضا و غیره نیز کاربرد دارد.

رزین های اپوکسی به دلیل ساختار های شیمیایی و فرمول هایی که دارند پس از خشک شدن از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند که این موضوع باعث شده است با وجود گران بودن در اکثر صنایع هنری و صنعتی کاربرد داشته باشند. نوعی از رزین های اپوکسی هم وجود دارند که کاملاً شفاف می باشند و جهت کارهایی مانند ساخت زیورآلات و کارهای تزیینی بسیار مناسب می باشند. پس مشاهده می کنید که انواع رزین های اپوکسی با توجه به ویژگی هایشان، کاربرد های متنوعی در صنایع مختلف دارند.

رزین یک کیلویی اپوکسی از کجا بخریم؟

رزین یک کیلویی اپوکسی از کجا بخریم؟ موادی مانند رزین اپوکسی که ماده سازنده بسیاری از محصولات مانند زیور آلات و کار های تزیینی می باشند باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند چرا که اگر ماده اولیه این محصولات یعنی همان رزین، بی کیفیت باشد می تواند سبب عدم کیفیت و عدم زیبایی محصولات نهایی شود. 

از آنجایی که رزین یک محصول شیمیایی است پیشنهاد می شود که این محصول را از مراکز معتبر خریداری کنید تا از اصل بودن و کیفیت بالای محصول اطمینان خاطر داشته باشید. مراکز معتبر در بین مردم شناخته شده می باشند و هیچ گاه با ارائه محصولات با کیفیت اعتبار خود را زیر سوال نمی برند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما