قیمت رزین پلی وینیل کلراید درب کارخانه

رزین پلی وینیل کلراید یا pvc از جمله خانواده پلیمرها و کوپلیمر ها می باشد که همگی دارای گروه مشترک ونیل یا -CH2-CH هستند. این رزین دارای موارد استفاده بسیار گسترده بوده و از محصولات ارزشمند صنعت پتروشیمی به شمار می رود. قیمت رزین پلی وینیل کلراید درب کارخانه پایین ترین قیمت این محصول در بازار می باشد و تهیه این محصول از این مکان می ‌تواند آن را با نازل ترین قیمت در اختیار شما قرار دهد.

قیمت رزین پلی وینیل کلراید درب کارخانه

حلال رزین پلی وینیل کلراید چیست؟

حلال رزین پلی وینیل کلراید چیست؟

رزین پلی وینیل کلراید یکی از خنثی ترین انواع ترکیبات پلیمری ساخت بشر است و تولید آن به دلیل وفور صنایع پتروشیمی به میزان بسیار زیادی انجام می گیرد. 

میزان واکنش ناپذیری این محصول به گونه ای است که حتی با اسدها نیز واکنش نشان نمی دهد و تحت تاثیر آنها تغییر شکل نداده یا تخریب نمی گردد و به همین جهت است که یکی از پرکاربردترین مواد اولیه برای ساخت انواع محصولات است.

با این وجود این محصول بصورت صد درصد غیر قابل حل نیست و برخی از ترکیبات وجود دارن که می توانند این رزین را در خود حل کنند. این ترکیبات رزین را در خود حل کرده تا جهت تولید محصولات مخصوص مورد استفاده قرار گیرند.

از جمله انواع حلال های رزین پلی وینیل کلراید می توان به دی اکسان ها، اترها، سیکلو هگزانون، نیترو بنزن، حلال های کلره، استون و چند نمونه دیگر از هیدروکربن های آروماتیک اشاره کرد که همگی می ‌توانند با قدرت های مختلف این رزین را در خود حل نمایند.

قدرت همه این ترکیبات برای حل کردن این رزین کسان نبوده و به همین دلیل محصول نهایی حاصل از حل شدن این رزین می تواند دارای درجات خلوص متفاوتی باشد که در خصوصیات و ویژگی های محصول نهایی بسیار موثر است.

عمده فروش رزین پلی وینیل کلراید

عمده فروش رزین پلی وینیل کلراید

عمده فروش رزین پلی وینیل کلراید جهت تامین نیاز خریداران این محصول آن را با قیمت تولید کننده رزین یعنی قیمت درب کارخانه به بازار ارائه نموده است. قیمت پلی وینیل کلراید می تواند تحت تاثیر میزان عرضه و تقاضا و نیازهای ارزی کشور قرار بگیرد به این ترتیب که با بالا رفتن احتیاجات ارزی کشور و صادرات محصولات پتروشیمی به ویژه این رزین قیمت آن بالا رفته و به این ترتیب در عرصه داخلی اختلال ایجاد می‌شود که این مساله در نهایت باعث بالا رفتن قیمت های داخلی می گردد.

فروش این محصول به صورت عمده بوده و خریداران قبل از خرید لازم است در مورد قیمت روز این رزین استعلام لازم را انجام دهند و بر اساس نیاز خود و مشتریان تصمیم به خرید این محصول نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما