قیمت رزین پلی استر مایع در ایران

رزین پلی استر مایع در گروه فرآورده ‌های نفتی قرار می ‌گیرد و در راستای این موضوع قیمت این محصول در ایران بر اساس تغییر و نوسان قیمت نفت مشخص می گردد. قیمت نفت به صورت جهانی دچار نوسانات بسیار زیادی می ‌شود و نمی‌توان برای آن قیمت مشخص شده ای در نظر گرفت. بر مبنای همین موضوع رزین پلی استر مایع نیز به قیمت های متنوعی به صورت لحظه ‌ای معرفی می گردد.

قیمت رزین پلی استر مایع در ایران

رزین پلی استر در چه صنایعی کاربرد دارد؟

رزین پلی استر در چه صنایعی کاربرد دارد؟ رزین پلی استر در واقع نوعی رزین مصنوعی و دست ساز است که برای تهیه آن از واکنش اسید های آلی دو عاملی و الکل های چند عاملی استفاده می شود.

این رزین در حالت ابتدایی به صورت مایع است اما با اضافه شدن هاردنر به حالت ژله ای در می آید و در نهایت محکم می شود. رزین پلی استر مایع دارای کاربرد های بسیار زیادی است.

در زمینه معرفی کاربرد های رزین پلی استر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مورد استفاده در صنایع تولید کفپوش های مخصوص فضا های داخلی
  • مورد استفاده در صنعت تولید مبلمان
  • مورد استفاده در صنعت تولید وسایل تزیینی 
  • مناسب استفاده در تولید پانل ها و مورد استفاده در تولید پارتیشن ها

علاوه بر این موارد رزین پلی استر مایع در صنایع تولید رنگ بیشترین کاربرد را به خود اختصاص می‌ دهند زیرا این محصولات می ‌توانند پوشش دهی مناسب بر روی لایه های مختلف ایجاد کرده و مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل جوی از خود به نمایش می‌گذارند.

جالب است بدانید رزین پلی استر در صنایع مختلف با هاردنر های متفاوتی ترکیب می شود که افزایش و کاهش رزین پلی استر با هاردنر و زمان سفت شدن آن روی تعیین کیفیت و نوع کاربرد این محصول بیشترین تاثیر را دارد. به نوعی که نوع هاردنر و میزان ترکیب آن با رزین مهم ترین عامل برای تعیین کاربرد این محصول می باشد.

مراکز فروش رزین پلی استر مایع

مراکز فروش رزین پلی استر مایع مراکز فروش انواع رزین پلی استر مایع، این محصول را در بسته بندی های متفاوت معرفی می ‌کنند. همان طور که اشاره کردیم رزین پلی استر در مرحله اول به صورت مایع تولید می ‌شود. در راستای این موضوع بیشتر به صورت کیلویی و لیتری به فروش می رسد.

رزین پلی استر کیلویی مورد توجه صنایع تولید کننده انواع رنگ قرار می گیرد زیرا این محصول می تواند به عنوان لایه مستحکم برای پوشش دهی سطوح مختلف مورد توجه واقع شود. رزین پلی استر کیلویی در فام های متفاوت معرفی می گردد که هر کدام از آنها رنج قیمتی مختلفی به خود می ‌گیرند و مورد توجه متقاضیان با سلیقه های متنوع واقع می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما