قیمت رزین پلی استر سه جزیی سال 99

پلی استایرن انبساطی و رزین پلی استر را می توان از پرکاربردترین مواد صنعتی دانست که انواع مختلفی را در برگرفته است، مانند رزین پلی استر سه جزیی که مورد استفاده برای سطوح چوبی قرار گرفته و لایه ای مقاوم و زیبا را روی آنها ایجاد می نماید. همچنین در اشاره به یکی از ویژگی های بارز و بسیار خوب این محصول، می توان براقیت عالی آن را نام برد که مورد توجه قرار گرفته است. اما اگر خواستار قیمت رزین سه جزئی هستید، باید بگوییم که در سال 99 تغییراتی را به همراه داشته است.

قیمت رزین پلی استر سه جزیی سال 99

معرفی جامع رزین پلی استر

معرفی جامع رزین پلی استر پلی استایرن تبریز و رزین پلی استر نوع مایع چسبناک است که در اثر ترکیب با ماده ای مانند هاردنر، سخت شده و به شکل ماده ای شفاف ظاهر می گردد که می توان آن را برای تولید بسیاری از محصولات رزینی مورد کاربرد قرار داد، از مبل و صندلی رزینی گرفته تا مجسمه، ابزار دکوراتیو، تونر، پنل دیواری، روکش و … همگی از این ماده به دست می آیند.
البته باید این موضوع مهم را یادآور شد که موارد استفاده‌ی رزین از این حد فراتر رفته و امروزه برای ساخت طیف بسیار گسترده ای از محصولات دیگر هم مورد توجه قرار گرفته است.

حال در معرفی جامع تر این محصول، لازم است تا با انواع رزین پلی استر به طور کلی آشنا شوید که عبارتند از:

رزین اورتوفتالیک:

  1. از رایج ترین نوع رزین به شمار آمده که برای مصارف عمومی از آن بهره می برند.
  2. از این رزین، محصولاتی نظیر فایبرگلاس، قایق، سنگ مصنوعی، لوله، کامپوزیت و … را تولید می نمایند.

رزین ایزوفتالیک:

  • این محصول دارای تفاوت های بارزی با رزین اورتو بوده که در این خصوص می توان به استحکام مکانیکی فوق العاده‌ی این محصول و همچنین مقاومت شیمیایی عالی آن اشاره کرد.
  • از موارد استفاده‌ی مشابه با رزین اورتو برخوردار بوده، مازاد بر اینکه، این نوع رزین را برای تولید محصولاتی که احتیاج به مهندسی دقیق تری دارند هم به کار می برند.

پخش رزین پلی استر سه جزیی

پخش رزین پلی استر سه جزیی یکی از جدیدترین محصولات ارائه شده از رزین پلی استر، مدل سه جزیی است که به عنوان انتخابی ایده آل می توانید روی آن حساب کنید.
برای تهیه این محصول می توانید از بزرگترین مرکز پخش رزین نظیر این مجموعه اقدام نموده و و در نهایت محصولاتی همراه با این ویژگی ها و مشخصات درجه یک را دریافت نمایید:

  • این محصول به عنوان رزین پلی استر براق شناخته شده که منجر به شکل دهی سطوحی با براقیت بالا و فوق العاده زیبا خواهد شد.
  • قابل اجرا روی انواع سطوح چوبی موجود در محیط های داخلی و خارجی بوده و آنها را از آثار منفی ناشی از تغییرات جوی، مصون نگه می دارد.
  • نسبت به عواملی مانند مواد شیمیایی و آب، ترشحات نفتی و … مقاومتی بی نظیر را از خود نشان خواهد داد.
  • چسبندگی بسیار خوبی را نیز ایجاد کرده که به هیچ وجه امکان جدا شدن آنها وجود نداشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما