قیمت رزین پلی استر در اهواز

رزین یکی از محصولات پر کاربرد در چند سال اخیر شناخته شده است و  در ساخت انواع مجسمه و  صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. رزین پلی استر در بشکه های 20 الی 100 لیتری عرضه می گردد که هر کدام قیمت های گوناگونی دارد. حال اگر شما خریدار این محصول هستید، جهت استعلام قیمت رزین پلی استر اهواز، از طریق این همین مجموعه با ما همراه باشید. 

قیمت رزین پلی استر در اهواز

مقدار انقباض رزین پلی استر چقدر است؟

مقدار انقباض رزین پلی استر چقدر است؟ پلی استر ماده ای است که در ابتدا به شکل مایع است و با قرار گرفتن در معرض حرارت، کم کم سخت شده و دیگر به حالت مایع باز نمی گردد. در هنگام سخت شدن پلی استر مولکولهای آن به هم نزدیک می شوند و حجم آن کاهش پیدا می‌کند.
معمولاً در هنگام سفت شدن 3 تا 5 درصد از حجم خود را از دست می دهد و به همین دلیل راحت تر از قالب مورد نظر بیرون می آید در واقع می توان گفت همه 3 الی 5 درصد، میزان انقباض دارد.
یکی از معایب انقباض پلی استر این است که، اگر یک لایه دیگر بخواهیم روی پلی استر سخت شده بریزیم، به علت انقباض و فاصله ای که با دیواره های قالب پیدا کرده به داخل آن فاصله ها راه پیدا می کند و حجم اضافی را به وجود می‌آورد که دوباره باید تراشیده شود.
رزین ها برای ساخت انواع مجسمه، انگشتر، سنگ های مصنوعی، چسب های قایق و… مورد استفاده قرار می گیرد. بهترین قالب ها برای سفت شدن پلی استرها، قالب های سیلیکونی می باشد.
از انواع رزین پلی استر می توان به ایزوفتالیک و اورتوفتالیک اشاره کرد کرد که هر کدام از این رزین ها کاربردهای خاص دارند اما تمامی این‌ها مزایای شبیه به هم مانند مقاومت در برابر حلال، در برابر آب و هوا، قیمت مناسب و تحمل دمای بالا را دارند.
پلی استر بوی بسیار تندی دارد و بهتر است در هنگام مکان استفاده شده، دارای تهویه مناسب باشد.  این رزین ها باید در جای خنک و تاریک نگهداری شود و اگر به طور درست نگهداری شود تا یکسال قابل استفاده است.

مرجع فروش رزین پلی استر اهواز

مرجع فروش رزین پلی استر اهواز مرجع فروش رزین پلی استر اهواز این محصول را در حجم های بسیار متنوعی را به فروش می رساند. شما عزیزان برای خرید این محصول می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری به این مرکز مراجعه نمایید.
با توجه به اینکه در خرید حضوری اتلاف وقت و هزینه های اضافی وجود ندارد از این نوع خریداران ترجیح می‌دهند خرید آسان و بدون دغدغه داشته باشند.  ما سایت مجموعه را برای همین منظور طراحی کردیم تا دسترسی آسان به محصولات داشته باشید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما