قیمت رزین تزئینی شفاف

رزین از جمله مواد شیمیایی است که از آن در صنایع مختلف و ساخت محصولات متنوع استفاده می شود. ترکیب رزین تزئینی طبیعی و یا مصنوعی است و در معماری داخلی، هنر های تجسمی مانند مجسمه سازی و صنعت کاربرد دارد. این ماده شیمیایی در آب حل نمی شود در نتیجه به عنوان ماده ضد آب در زمینه های مختلف کاربرد دارد. قیمت رزین تزئینی شفاف با توجه به کیفیت مواد اولیه، برند تولید و میزان عرضه و تقاضا متفاوت است. 

قیمت رزین تزئینی شفاف

آشنایی با رزین مناسب ساخت قطعات تزئینی

آشنایی با رزین مناسب ساخت قطعات تزئینی همان طور که گفته شد رزین مناسب برای ساخت مجسمه و در کل هنر های تجسمی رزین پلی استر است. این رزین به صورت مایع می باشد که با ترکیب مواد سفت کننده بعد از گذشت زمان مشخص شده خشک می شود. الیته برای کوتاه شدن زمان خشک شدن می توان از افزودنی و کاتالیزورهای دیگر نیز استفاده نمود. بعد از فرم دهی و شکل بخشیدن به رزین آن را با قرار دادن در کوره و دمای تعیین شده خشک می نمایند. کیفیت و دوام رزین پلی استر بستگی به درصد مواد سفت کننده آن دارد.

رزین ها انواع متنوعی دارند. از انواع رزین مصنوعی می توان به رزین پلی استر، رزین وینیل استر، رزین اپوکسی و… اشاره نمود. رزین هایی که در ساخت قطعات تزئینی مورد استفاده قرار می گیرند رزین پلی استر و اپوکسی است. در ساخت آثار هنری از این دو رزین مورد استفاده قرار می گیرد. مواد سفت کننده این رزین ها (هاردنر) باعث می شود تا بتوان به رزین ها شکل و فرم دلخواه را داد. برای حل نمودن رزین تزئینی بایستی از الکل و استون استفاده نمود. 

رزین های مصنوعی که در مجسمه سازی و تولید سنگ مصنوعی کاربرد دارند بخارات سمی داشته و باید هنگام کار آن از ماسک و دستکش استفاده نمود. البته بعد از پخته شدن در کوره غیر سمی و می توان به آن فرم و شکل بخشید. 

مرکز فروش رزین تزئینی عمده

مرکز فروش رزین تزئینی عمده مرکز فروش رزین تزئینی عمده برای فروش بیشتر و گسترش فعالیت خود با استفاده از فضای مجازی و راه اندازی سایت اینترنتی اقدام نموده است. این اقدام سبب شده تا واسطه ها حذف و این محصول با قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان برسد. 

همچنین مشتریان به آسانی و به صورت غیر حضوری می توانند این محصول را مستقیم از مرکز فروش تهیه نمایند و با اطمینان خاطر بیشتر از کیفیت و مرغوبیت و استاندارد بودن محصول، آن را مستقیماً از مرکز فروش تهیه نمایند. مرکز فروش رزین تزئینی بهترین رزین را به بازار عرضه و علاوه بر تامین بازار داخل این محصول را به کشور های دیگر صادر می کند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما