قیمت رزین براق کننده سرامیک کف

رزین براق کننده سرامیک کف، یکی از پوشش های عالی سرامیک و سایر سنگ ها می باشد، که همچون لایه ای محافظ و عالی عمل کرده و دارای ویژگی ها و عملکرد های بسیار خوب و مناسبی است. قیمت رزین براق کننده، به یک سری از عوامل به طور مستقیم بستگی دارد. یکی از این عامل ها، میزان شفافیت است، که هر چه براقیت و درخشندگی رزین بالاتر باشد، از بها و قیمت به مراتب بالاتری برخوردار است. 

قیمت رزین براق کننده سرامیک کف

موارد استفاده رزین براق کننده

موارد استفاده رزین براق کننده رزیق براق کننده، به دلیل خصوصیت های مهم و بسیار اساسی که دارد، برای موارد متنوع و مختلفی قابل استفاده است. یکی از این موارد، به عنوان روکشی مناسب برای سطوح سیمانی، آجری و سایر مواد معدنی است که خاصیت ضد آب دارد و از نفوذ رطوبت به ساختار و بافت اصلی این سنگ ها جلوگیری های لازم را به عمل می آورد. از طرفی، ماندگاری و طول عمر سرامیک و دیگر سنگ ها را افزایش داده و از نظر اقتصادی، صرفه بسیار خوبی دارد. 

از دیگر کاربرد های مهم این محصول، می توان به به کارگیری این رزین برای سطوح چوبی اشاره کرد. به دلیل اینکه، قابلیت چسبندگی بسیار بالایی دارد و عملیات اجرا و نصب آن، بدون هیچ ابزار خاصی، به راحتی انجام می گیرد. از آنجایی که، برای طراحی و ساخت این رزین، از فناوری نانو استفاده شده است، مانع از کثیف شدن و چرک گرفتن سطح مختلف چوبی و سنگی می شود. همچنین، خاصیت آنتی باکتریالی دارد و از کپک زدن و رشد نمودن قارچ و خزه ها بر روی سطح جلوگیری می کند. 

بهره گیری از رزین براق کننده، علاوه بر اینکه رزین مخصوص سرامیک است، برای سایر سنگ های مصنوعی ویبری و آنتیک به کار برده می شود. زیرا، رزین روی سرامیک و دیگر سطوح مختلف، در برابر خراشیدگی و خش پذیری، از مقاومت و دوام بسیار خوبی بهره می برد و اگر در معرض اشعه های مضر خورشید یا برف و باران قرار بگیرد، دچار آسیب نمی شود و عمر مفید سطوح زیرین را چندین برابر افزایش می دهد. این رزین، ثبات رنگی بسیار خوبی دارد و تغییر رنگ نمی دهد. همچنین، انعطاف پذیری بسیار مناسبی داشته و سخت نیست. 

شرکت پخش رزین براق کننده سرامیک عمده

شرکت پخش رزین براق کننده سرامیک عمده شرکت پخش رزین براق کننده سرامیک به صورت عمده، محصول را در بسته بندی ها با حجم های متنوع و با قیمت های مختلف، با توجه به درجه های کیفی که دارد، به دست مشتریان این محصول با شرایطی ویژه می رساند. کیفیت عالی و ماندگاری زیاد این محصول، از جمله نکاتی است که در افزایش سود آوری، فروش بالا و سطح اعتبار شرکت پخش تاثیر گذار است. توزیع رزین براق کننده برای انواع سرامیک ها و سنگ ها، با ایمنی کامل صورت می پذیرد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما