قیمت رزین براق کننده سرامیک در بازار

رزین براق کننده سرامیک محصولی است که شما بعد از تمیز کردن سرامیک های کف منزل یا مراکز اداری می توانید از آن استفاده کنید تا زیبایی خاصی به محیط ببخشد. قیمت رزین براق کننده سرامیک در بازار بسته به برند تولید کننده محصول و حجم محصول متفاوت است و با بالا و پایین رفتن قیمت مواد اولیه ممکن قیمت ها تغییر پیدا می کند. این مجموعه سعی بر آن دارد که با ارائه محصولات با کیفیت بسیار بالا با قیمتی بسیار مناسب و ارزان رضایت مشتریان گرامی را کسب کند. 

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت رزین براق کننده سرامیک در بازار

رزین براق کننده سرامیک چه مشخصاتی دارد؟

رزین براق کننده سرامیک چه مشخصاتی دارد؟ حتما مشاهده کرده اید که جنس برخی از سرامیک ها طوری است که هر چقدر تمیز و پاکیزه باشند براقیت خاصی ندارند و کدر بودن آن ها ممکن است از زیبایی محیط نیز بکاهد. رزین مخصوص سرامیک این قابلیت را دارد که شما بعد از تمیز کردن کف سرامیکی از این محصول استفاده کنید تا منظره ی چشم نوازی را ایجاد کند. این محصول بعد از اتمام کار، روی انواع سنگ آنتیک نیز استفاده می شود و می تواند به صورت دائمی روی آن بماند. 

رزین روی سرامیک رنگ سطح را تغییر نمی دهد و همچنین حالت خیسی به سطح می دهد که باعث براقیت بیشتر سطح می شود، همچنین این محصول سطح را از انواع اشعه های خورشیدی محافظت می نماید و طول عمر سطح را افزایش می دهد و بیشترین کاربرد این محصول در سنگ های مصنوعی و ساختمانی می باشد. 

نحوه ی استفاده از رزین سرامیک به این صورت است که چون این محصول یک محصول آماده به مصرف می باشد، می توان با قلمو و یا به وسیله پیستولت کم فشار بر روی سطح موردنظر اعمال کرد. در سطوح عمودی لازم است تا حد جاری شدن پاشیده شود و همچنین برای کسب نتیجه بهتر اجرای حداقل دو لایه پشت سرهم لازم می باشد. 

این محصول بر پایه حلال های فرار بوده که در اثر تماس با هوا تبخیر می شوند پس بنابراین لازم است از بازکردن درب های بسته بندی در مواقع غیر ضروری اجتناب کنید. همانطور که ذکر کردیم این محصول مایعی بی رنگ می باشد، یعنی برای استفاده از آن نگران تغییر سطوحی که روی آن ها رزین براق کننده استفاده می کنید نباشید. 

مهم ترین چیزی که لازم است بدانید مقدار مورد استفاده شما می باشد تا بتوانید خریدی آگاهانه داشته باشید. هر یک لیتر از این محصول برای استفاده در دوازده متر مربع از سطح کافی می باشد و بهتر است شما عزیزان سعی کنید که این محصول را به اندازه خریداری کنید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما