قیمت خرید رزین ضد آب در بازار ایران

رزین ضد آب نوعی رزین پلی استر غیر اشباع به نام ایزوفتالیک می باشد که بیشترین کاربرد را در صنعت کشتی سازی دارد. این رزین به خاطر ویژگی های متنوع و کاربرد زیاد پرفروش ترین نوع رزین است. رزین ضد آب در بازار جهانی به نام UPR شناخته می شود. بسیار چسبناک است و جزو رزین های گرما سخت می باشند. این رزین از واکنش میان ایزوفتالیک اسید، گلیکول و مالئیک اسید حاصل می شود.

قیمت خرید رزین ضد آب در بازار ایران

مهمترین مزایای رزین ضد آب

مهمترین مزایای رزین ضد آب کشور های صنعتی مصرف رزین بسیار بالایی دارند و کشور های در حال توسعه سعی می کنند با افزایش مصرف رزین ها خود را به کشور های صنعتی نزدیک کنند. این رژین ها دارای غلظتی شبیه به غلظت عسل می باشند. بعد از مصرف به آن ها گرما داده می شود تا  کم کم مولکول های آن به یکدیگر نزدیک شده و سخت شوند. بعد از اینکه سخت شوند دیگر به حالت اول برنمی گردند. پس بایستی در استفاده از ان جانب احتیاط را رعایت کنید.

رزین های ضد آب دارای کاربرد ویژه تری نسبت به سایر رزین ها می باشد. چرا که می تواند در صنایع مختلف از قبیل کشتی سازی، ساختمان سازی و جواهر سازی به راحتی و بدون هیچ گونه نگرانی مورد استفاده قرار گیرد.

تفاوت محصولات پلاستیکی با رزین های ضد آب در این است که این رزین ها دارای مقاومت بیشتری هستند و خاصیت خمشی و کششی بیشتری دارند. به علاوه دارای کارکرد بیشتری هستند و مدت زمان طولانی تری دوام می آورند. مقاومت بالای این نوع رزین آن را مناسب جهت استفاده در صنایعی مثل کامپوزیت می کند.

استفاده از این رزین در پر کردن حفره های سنگ های ساختمانی نیز بسیار مرسوم است. چرا که خاصیت ضد آبی باعث می شود که این سنگ ها در مقابل شست و شو و بارش باران های اسیدی تغییر شکل ندهند.

سفارش عمده رزین ضد آب نما

سفارش عمده رزین ضد آب نما رزین ضد آب نما در این شرکت تولیدی توسط متخصصین این فن که تجربه بالایی در تولید رزین ضد آب چوب با کیفیت دارند.

از تولید رزین در کارخانه تا رسیدن آن به دست مشتری فاصله زیادی وجود دارد و در این بین واسطه ها قیمت آن را بالا می برند. به ویژه مناطقی که از کارخانه تولید رزین فاصله زیادی دارند؛ چرا که تعداد واسطه ها افزایش می یابد‌. به همین جهت ما به شما توصیه می‌کنیم این محصول را از تولید کننده عمده رزین ضد آب نما تهیه کنید تا با حدف واسطه ها از قیمت پایین تری برخوردار شوید. به علاوه شما می توانید با خرید رزین ضد آب به صورت عمده از تخفیف ویژه خرید عمده نیز بهره مند شوید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما