قیمت خرید رزین شفاف سنگ

رزین نوعی مایع صنعتی است که هم به صورت طبیعی و هم به صورت مصنوعی وجود دارد. این مایع نزدیک به نیم قرن است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد اما امروزه استفاده از آن در هنر هم رونق زیادی دارد. رزین شفاف سنگ یکی از انواع رزین‌های تزئینی به حساب می‌آید. قیمت خرید رزین مخصوص سنگ بسته به پارامترهای مختلفی از جمله نوع رزین، رنگ این ماده، کیفیت این محصولات، نوع حلال رزین سنگ و … تعیین می‌شود.قیمت خرید رزین شفاف سنگ

انواع رزین مناسب سنگ

انواع رزین مناسب سنگ رزین‌های دارای انواع مختلفی هستند. به صورت کلی می‌توان این محصولات را به دو دسته رزین طبیعی و مصنوعی تقسیم بندی کرد. 

رزین طبیعی از گیاهان به دست می‌آید. بهترین نوع رزین طبیعی شیره یا صمغ درخت کاج است. این صمغ بوی بسیار تندی داشته، چسبنده است و پس از گذشت زمان سفت می‌شود. استفاده از این ماده هنوز هم رواج دارد اما به ندرت از آن استفاده می‌شود.

رزین مصنوعی مناسب برای سنگ دارای انواع مختلفی است که از جمله‌ی مهمترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رزین اکریلیک: یکی از رایج‌ترین انواع رزین است. این رزین باعث ایجاد یک لایه نازک بر روی وسایل مختلف مخصوصا چوب و سنگ می‌شود و از نفوذ آب به داخل آن جلوگیری می‌کند. خود این دسته از رزین‌ها نیز به دو دسته ترموست و ترموپلاست تقسیم بندی می‌شوند.
  • رزین اپوکسی: این رزین نسبت به دیگر انواع رزین‌ها برای سنگ مناسب است. این ماده صنعتی به صورت کلی یک ماده دو جزئی بوده و از دو بخش رزین اپوکسی و هاردنر که ماده سخت شونده می‌باشد تشکیل شده است. استفاده از این ماده در صنایع مختلف برای تقویت و ترمیم و بالا بردن مقاومت سازه‌ها بسیار رایج است. این ماده در هنر‌های تجسمی نیز کاربردهای فراوانی دارد. چسبندگی زیاد، مقاومت بالا و استحکام خوب از جمله‌ی مهمترین ویژگی‌های این رزین مصنوعی است.
  • رزین ونیل استر: این دسته از رزین‌های حاص واکنش رزین اپوکسی با یک اسید صنعتی به نام اسید کربوکسیلیک هستند. این ماده خواص مکانیکی و شیمیایی بسیار عالی داشته و می‌تواند با سنگ‌ها رابطه خوبی برقرار کرده و اشکالی زیبا خلق کند.

بازار خرید رزین شفاف سنگ

بازار خرید رزین شفاف سنگ به دلیل استفاده از رزین‌ها در صنایع مختلف و مخصوصا در هنرهای تجسمی و تولید انواع گوناگونی از لوازم تزئینی با استفاده از این مواد امروزه بازار خرید و فروش انواع رزین شفاف سنگ در سراسر دنیا بسیار پر رونق است و سالانه حجم بالایی از این مواد صنعتی از طرق مختلف به دست مشتری می‌رسد.

این سایت یکی از معتبرترین مراکز عرضه کننده انواع رزین شفاف است و از همین طریق می‌توانید این ماده مصنوعی را مناسب با نیاز خود سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما