قیمت خرید رزین اپوکسی شفاف

رزین اپوکسی محصولی است که جزو خانواده رزین های دو جزئی قرار میگیرد. این محصول شامل هاردنر و پایه رزین میشود و این دو بخش می بایست به نسبت مشخص با یکدیگر ترکیب شوند و سپس بر روی قالب مورد نظر پیاده سازی گردند. قیمت خرید رزین اپوکسی شفاف و دیگر انواع رزین اپوکسی متناسب با شرایط بازار و وضعیت دلار دچار نوسان شده است و بنابراین قیمت مشخصی برای این محصول وجود ندارد.

قیمت خرید رزین اپوکسی شفاف

مشخصات رزین اپوکسی چیست؟

مشخصات رزین اپوکسی چیست؟ همانطور که در ابتدای مطلب عنوان کردیم، رزین اپوکسی از دو جزء تشکیل شده است. بخش پایه رزین به عنوان اساسی ترین بخش این محصول بوده که برای سخت شدن به هارنر احتیاج دارد. هاردنر هایی که به همراه پایه های رزینی مورد استفاده قرار می گیرند دارای دو گروه مختلف هستند که این گروه ها عبارتند از:

  • هاردنر های پلی آمید
  • هاردنر های پلی آمین

هر یک از هاردنر های نامبرده شده دارای کاربرد مخصوص به خود می باشند که در زیر به آن اشاره می نماییم:

معمولاً برای انجام کارهای دکوراتیو نظیر ساخت جواهرات و قطعات تزئینی از هاردنر های پلی آمین استفاده می نمایند. این نوع هاردنر ها بی رنگ هستند و کاملا رقیق می باشند. بنابراین حلال پذیر نبوده و نمی توان به آنها حلال اضافه کرد.

برای ترکیب هاردنر پلی آمین با پایه رزینی می‌بایست به بر مبنای دستوری که کارخانه تولید کننده بر روی بسته حک کرده این دو را با هم ترکیب نمایید. ولی هاردنر پلی آمید دارای رنگ نارنجی می باشد.

این هاردنر است از غلظت بالایی برخوردار است و حلال پذیر می باشد یعنی می‌توان آن را با حلال های ویژه ای ترکیب نمود تا آن را رقیق کرد. از این نوع هاردنر عموماً برای ساخت کفپوش های اپوکسی استفاده میشود.

از آنجایی که به هاردنرهای پلی آمید حلال اضافه می شود، در نتیجه این نوع هاردنر نسبت به هاردنر پلی آمین شکننده تر و تردتر بوده و این امر موجب می‌شود که استفاده از این نوع هاردنر برای ساخت میزهای رزینی مناسب نباشد. از سوی دیگر این هاردنر دارای رنگ تیره بوده که استفاده از آن در کارهای دکوراتیو جنبه زیبایی ندارد.

رزین اپوکسی از کجا بخریم؟

رزین اپوکسی از کجا بخریم؟ مشتریان برای تهیه رزین اپوکسی می توانند این کالا را از فروشگاه های ارائه دهنده وسایل هنری و گالری ها تهیه نمایند. علاوه بر این مشتریانی که قصد خرید آنلاین این محصول را دارند نیز می توانند با مراجعه به وب سایت های ارائه دهنده این محصول مانند وب سایت ما، به میزان مورد نیاز خود رزین اپوکسی را سفارش داده و به راحتی درب منزل خود تحویل بگیرند و با این کار در هزینه و زمان خود صرفه جویی نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما