قیمت انواع رزین پلی استر پایه آب

رزین پلی استر پایه آب انواع مختلفی دارد و ویژگی های زیادی برای هرکدامشان برشمرده می شود و بر این اساس دسته بندی می کنند. قیمت رزین پلی استر به عوامل متعددی مانند کیفیت و تنوع رنگ و نوع آن بستگی دارد. فرمولی که در تولید رزین پایه آب به کار برده می شود عاملی مهم در تعیین سطح کیفیت آن می باشد و ویژگی این محصول در کارخانه های دیگر متفاوت است، که می توانید از نمونه های مختلف این محصول تهیه کنید.

قیمت انواع رزین پلی استر پایه آب

درباره انواع رزین پلی استر بیشتر بدانید

درباره انواع رزین پلی استر بیشتر بدانید رزین های پلی استر دربرابر خوردگی مقاومت بسیار بالایی دارند، برای محصولات پتروشیمی یا مخازن کشتی و لوله های حاوی اسید که باعث افزایش خوردگی فلز می شود، استفاده می کنند.رزین ارتوفتالیک و ایزوفتالیک از جمله ریزین های پلی استر مقاوم در برابر خوردگی هستند.

رزین ها به دو دسته اشباع و غیر اشباع تقسیم می شوند، رزین پلی استر غیر اشباع که از پرکاربرد ترین نوع بوده و در ساخت سنگ مصنوعی از آن استفاده می شود. همچنین در مواردی که نیاز به خواص بالاتر باشد از رزین پلی استر مصنوعی ایزوفتالیک استفاده می کنند. از جمله کاربرد رزین مصنوعی به موارد زیر می توان اشاره کرد:

1.تولید بتن با مقاومت و کیفیت بالا

2.تولید سنگ مصنوعی

3.تولید موزاییک با ضخامت کم و مقاوم

4.تولید کفپوش بسیار مقاوم

رزین پلی استر بشکه ای ارتو از حجم کم تا زیاد طبقه بندی می شود، با توجه به کارایی که دارد قیمت هر بشکه مقرون به صرفه در نظر گرفته می شود. این نوع رزین مشخصاتی دارد که نوع زمینه بکارگیری از آن را مشخص می کند از جمله جذب فوری، کشش عالی، براق، شفاف، عدم حباب زدن و فرم گیری آسان.

توزیع این محصول به صورت بشکه ای در حجم های مختلف به بازار عرضه می شود و با توجه به اندازه و حجمی که دارد قیمت آن تعیین می شود، که نسبت به میزان کارایی و مدل فروش، ارزان و تا حدودی ثابت است.

شرکت پخش رزین پلی استر پایه آب

شرکت پخش رزین پلی استر پایه آب شرکت پخش رزین آرون پلیمر سعی در این دارد که بهترین و با کیفیت ترین محصولات خود را به تمام مشتریان خود بدهد تا رضایت کامل آنها را نسبت به محصول خود کسب کرده باشد و تولید و عرضه رزین را به کشور های دیگر نیز افزایش دهد.

این شرکت در زمینه رزین های اشباع و غیر اشباع، وینیل استر، پلی استر پایه آب و مواد اولیه فایبر گلاس فعالیت دارد.فروش انواع پلی استر از طریق سایت و فروشگاه های اینترنتی به صورت حضوری و آنلاین، با بهترین کیفیت و با هرینه های مناسب صورت می گیرد، که می توانید با خیال آسوده خرید کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما