قیمت انواع رزین وینیل استات

رزین وینیل استات یک ماده شیمیایی صنعتی است که در کارخانه‌ها به مقدار زیاد تولید می‌شود. این یک مایع شفاف و بی رنگ با بویی شیرین و میوه ای است. بسیار قابل اشتعال است و ممکن است در اثر گرما، جرقه یا شعله‌های آتش، شعله‌ور شود. از وینیل استات برای ساخت سایر مواد شیمیایی صنعتی استفاده می‌شود. انواع این محصولات را می‌توانید با قیمت‌های عمده و بدون واسطه خریداری نمایید.

قیمت انواع رزین وینیل استات

معرفی رزین وینیل استات باکیفیت

معرفی رزین وینیل استات باکیفیت وینیل استات یا وینیل استات “استر وینیل دل” اسید استیک است. در دمای اتاق، مایعی بی رنگ، قابل اشتعال و با بوی شیرین است. با توجه به سهولت پلیمری شدن، عموماً با افزودن تثبیت کننده‌ها نگهداری می‌شود. از آنجا که بسیار قابل اشتعال و فرار است، با یک نقطه اشتعال کم 17.6 درجه فارنهایت (-8 درجه سانتیگراد)، باید در ذخیره سازی و حمل مواد شیمیایی بسیار مراقبت شود.

استات پلی وینیل، که به سادگی به عنوان استات نیز شناخته می‌شود، یک ماده کاملاً شفاف است که اغلب در ورق های نازک به عنوان پشتیبان نقاشی استفاده می‌شود، تا از طریق یک فرآیند فتو شیمیایی تولید شود.

دمای انتقال شیشه پلی وینیل استات بسته به وزن مولکولی بین 30 تا 45 درجه سانتی گراد است. امولسیون PVAc حاوی پلی وینیل الکل به عنوان یک کلوئید محافظ است. در شرایط قلیایی، ترکیبات بور مانند اسید بوریک یا بوراکس باعث ایجاد پیوند پلی وینیل الکل در اثر ایجاد رسوبات جمع کننده می‌شوند.

تعدادی از میکروارگانیسم‌ها می‌توانند پلی وینیل استات را تخریب کنند. به طور معمول، آسیب ناشی از قارچ‌های رشته ای است. با این حال جلبک‌ها، مخمرها، گلسنگ‌ها و باکتری‌ها نیز می‌توانند باعث تخریب پلی وینیل استات شوند.

شرکت پخش رزین وینیل استات

شرکت پخش رزین وینیل استات شرکت پخش عمده وینیل استات، محصولات تولیدی کارخانه تولید رزین را با قیمت‌های استثنایی و فوق‌العاده بدون واسطه به خریداران عمده واگذار می‌کند. لذا جهت خرید عمده با بخش فروش تماس بگیرید. موارد استفاده از وینیل استات زیاد است که ما به طور مختصر آنها را به صورت زیر بیان می‌کنیم:

  • به عنوان چسب چوب. PVAc به “چسب سفید” و زرد به عنوان “چسب نجار” شناخته می‌شود.
  • به عنوان چسب کاغذ در حین تبدیل بسته بندی کاغذ در صحافی کتاب. به دلیل پیوند قوی انعطاف پذیر و ماهیت غیر اسیدی (برخلاف بسیاری از پلیمرهای دیگر).
  • در صنایع دستی
  • به عنوان چسب پاکت نامه
  • به عنوان چسب کاغذ دیواری
  • به عنوان یک آغازگر برای دیوارهای خشک و سایر بسترها
  • به عنوان پایه آدامس 
  • به عنوان چسب کاغذ سیگار 
  • همو پلیمر سفت PVAc، ترکیبی از وینیل استات و اتیلن، در پوشش‌های کاغذی، رنگ و سایر پوشش‌های صنعتی، به عنوان اتصال دهنده در منسوجات غیر بافته شده در الیاف شیشه استفاده می‌شود.

پلی وینیل استات همچنین ماده اولیه برای تولید پلیمرهای دیگر مانند پلی وینیل الکل و یا پلی وینیل استات فتالات استفاده می‌شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما