قیمت انواع رزین فنولیک پودری

قیمت پلی استایرن در بورس و رزین فنولیک پودری بسته به کیفیت و برند آن متغیر می باشد، توجه داشته باشید نحوه و میزان خرید بر روی قیمت گذاری آن تاثیر گذار می باشد. رزین فنولیک بسیار چسبنده بوده و به مرور زمان با قرار گرفتن در معرض هوا خشک می شود. زیبایی و استحکام بالای آن باعث محبوبیت آن شده و بر روی فروش بسیار دخیل بوده است.

قیمت انواع رزین فنولیک پودری

رزین فنولیک پودری چیست؟

رزین فنولیک پودری چیست؟ پلی استایرن فشرده و رزین فنولیک پودری در اثر واکنش تراکمی فنل ها و فرم آلدهید تولید می گردد و با فعال شدن حلقه بنزینی با هیدوکسیل انجام می گیرد. مراحل اصلی رزین فنولیک شامل موارد زیر می باشد از جمله:

  • مرحله A: به صورت متراکم بوده و در این مرحله گرمانرم می باشد و در حلال های غیر آلی حل می شود
  • مرحله B: به شکل تراکمی بوده و باعث افزایش جرم مولکولی و ویسکوزیته شده و در این حالت رزین کامل نمی پزد و سخت و شکنده می شود.
  • مرحله C: میزان پلیمریزاسیون و شبکه ای شدن در آن بسیار زیاد بوده و غیر قابل ذوب و انحلال است. این واکنش دو نوع رزین فنولیم تولید می کند که رزول و نوالاک نامیده می شود.

رزین رزول در حضور کاتالیست قلیایی مانند آمونیاک، کربنات سدیم و هیدروکسید سدیم تولید می شود. واکنش پخت محصول توسط گرما دادن در یک قالب با دمای بالاتر از نقطه ژا قابل انجام می باشد. واکنش پخت محصول توسط گرما دادن در یک قالب با دمای بالاتر از نقطه ژل قابلانجام می باشد

رزین‌های رزول دارای گروه های فعال متیلول و هیدروکسیل هستند. در دمای بالاتر، رزولها بدون افزودن عامل پخت، مولکولهای بزرگتر و با شبکه های متیلنی تشکیل می‌دهند. در این حالت واکنش فنل آلدهید یک نوع واکنش تراکمی است چون آب به عنوان محصول جانبی خارج می‌شود.

سفارش انواع رزین فنولیک پودری

سفارش انواع رزین فنولیک پودری سفارش انواع رزین فنولیک مایع به روش های گوناگونی در سطح کشور انجام می گیرد. برای خرید این محصول با کیفیت عالی و قیمت مناسب می توانید از طریق این مجموعه تخصصی اقدام کنید در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنید. بیشترین علل که بر روی فروش آن دخیل می باشد از جمله:

  • عدم تأثیرپذیری از مواد شیمیایی، رطوبت و آب، فشارهای مکانیکی، سایشی، حرارتی و ضربه
  • چسبندگی و استحکام بسیار بالا به لطف استفاده از هاردنرها برای برقراری اتصال عرضی بسیار مقاوم بین اجزای تشکیل دهنده­ی رزین
  • پلیمری سبک و در نتیجه استفاده از آن بار زیادی به ساختار وارد نمی­کند
  • فیلتر یا پر کنند­ه­ای فوق العاده به نحوی که با مقدار کم شکاف­های عمقی زیادی را می­توان پر کرد
  • تعمیر پذیری با نهایت سرعت به نحوی که برای تعمیر نیاز به روکش دهی کل سطح نیست و فقط قسمت آسیب دیده تعمیر و بازسازی می­شود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما