قیمت امروز رزین مایع دو جزئی

رزین مایع دو جزئی از جمله رنگ هایی است که با هاردنر استفاده شده و بسیار بادوام و مستحکم می باشد و بسته به نوعی که داشته دارای کاربردهای متعددی بوده است. قیمت امروز آن نیز بر اساس نوعی که دارد متفاوت است چون مشخصات، غلظت و عملکرد هر رقمی از آن متفاوت خواهد بود و کاربردهای آنها نیز متفاوت است.

قیمت امروز رزین مایع دو جزئی

نکات کاربردی برای استفاده از رزین مایع

نکات کاربردی برای استفاده از رزین مایع از رزین مایع در ساخت قطعات تزئینی بیشترین استفاده را می شود و و در صنعت هوافضا و کامپوزیت یا کف پوش های سه بعدی بکار می رود و گستردگی کاربرد آن به داشتن نمونه های مختلف می باشد. انواع رزین مایع شامل موارد زیر است:

  • رزین اپوکسی شفاف دارای گرانروی پایینی بوده به همین دلیل براحتی حباب گیری می شود و براحتی حباب گیری می شود و مخصوص تزئینات و قطعات تزئینی، زیورآلات، بدلیجات است سریعتر خشک شده و از ۵۰ درصد هاردنر برخوردار می باشد.
  • نوع دوم رزین در قطعاتی با ضخامت بالا و حجیم و بزرگ کاربرد دارد و رنگ را می توان در ضخامت بالا و در کمترین زمان اجرا نمود که هاردنر آن ۳۰ درصد است و غلیظ نیست ولی حباب گیری خوبی نیز دارد.
  • نوع سوم رزین جهت کارهایی در فرم گنبدی، زیورآلات، نقاشی روی بوم و کارهای آبستره بکار می رود که جریان و چکه کردن رنگ کمتر است چون غلظت بالایی دارد و همچنین و از ۵۰ درصد هاردنر نیز برخوردار می باشد.

رزین اپوکسی به دلیل کریستال های رزین دارای رنگ شیری تا سفید بوده است.

خرید بهترین رزین مایع اپوکسی

خرید بهترین رزین مایع اپوکسی خرید رزین اپوکسی بسته به نیاز خود مشتری انجام می شود و به دلیل تنوعی که در این رنگ وجود دارد خریدار باید آن را بسته به نیاز خود و کاربرد هر مدل از آن تهیه کند. فروش رزین مایع با تجزیه و تحلیل بازار و بر اساس نیاز مشتریان انجام می شود و کیفیت از مهم ترین اصول در حین خرید می باشد.

رزین عرضه شده در بازار به همراه هاردنر است که به طور کلی باید عنوان کرد که رزین های اپوکسی از دیگر نمونه ها عملکرد بهتری را از خود نشان داده است. لذا به دلیل مقاومت در برابر تخریب های محیطی و خواص مکانیکی بالا در محیط های بیرونی نیز کاربرد دارد.

رزین اپوکسی در برابر تخریب با آب کارایی بالایی داشته و در لمینت ها به علت چسبندگی بالا کارایی خوبی دارد و نوع شفاف در کارهای تزئینی پوشش قایق ها کاربرد دارد چون در برابر آب مقاومت داشته است. حباب های ایجاد شده که در رزین در قطعات تزئینی بکار می رود با ایجاد خلاء از بین می رود و پیش از اینکه رزین با هاردنر ترکیب شود می توان رزین را گرم کرد تا حباب ایجاد نشود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما