فروش کلی رزین اپوکسی تزئینی

یکی از بهترین روش ها و فرآیند ها برای فروش رزین اپوکسی تزئینی فروش کلی و اینترنتی می باشد زیرا در این صورت محصول به شیوه کاملا مستقیم و با قیمت استثنایی از تولید به مصرف می رسد و از آن جایی که واسطه ها در این بین نقشی ندارند خریدار می تواند مستقیما با فروشنده ارتباط برقرار کرده و پس از دریافت اطلاعات کامل و نحوه کاربرد محصول، آن را در حجم های بالا سفارش دهد در کل فروش کلی هم به نفع خریدار و هم فروشنده است.

فروش کلی رزین اپوکسی تزئینی

انواع هاردنرهای پرکاربرد برای اپوکسی

انواع هاردنرهای پرکاربرد برای اپوکسی همان طور که می دانید رزین اپوکسی از جمله رزین های دو جزئی بوده که بر پایه رزین و هارنر یعنی سخت کننده ساخته شده که باید به نسبت دقیق و معینی با هم مخلوط گردند تا عملکرد صحیحی بتوان از آن مشاهده کرد ما در این مطلب قصد داریم انواع هاردنر های پر کاربرد را مورد بررسی قرار دهیم که به دو گروه تقسیم بندی می شوند.

  1. هاردنر های پلی آمین؛ از دسته هارنر های رقیق و بی رنگ به شمار می رود در نتیجه جهت رقیق کردن نیازی به حلال دیگری ندارد از این نوع هاردنر بیشتر در کار های دکوراتیو استفاده می شود لازم به ذکر است قابلیت اعمال در حجم را نیز دارند. تولید کنندگان، هارنر پلی آمین و رزین اپوکسی را مطابق با فرمول خاصی با هم ترکیب کرده و سپس درون ظرف یا قالب خاصی می ریزند.
  2. هارنر پلی آمید؛ این نوع هارنر نیز با رزین اپوکسی ترکیب می شود و عملکرد مطلوبی دارد در مورد مشخصات ظاهری آن بهتر است بدانید رنگ آن نارنجی متمایل به قرمز است که از غلظت بالایی برخوردار بوده ضمنا این سخت کننده قابلیت حلال پذیری خوبی با انواع حلال ها دارد و می تواند با آن ها رقیق شود. این هارنر برای ساخت جواهرات و وسایل تزئینی مناسب نیست بلکه از آن بیشتر به عنوان رزین اپوکسی کفپوش بهره می برند.

صادرات رزین اپوکسی تزئینی

صادرات رزین اپوکسی تزئینی یکی از روش های فروش رزین اپوکسی تزئینی، صادرات آن به کشور های خواهان می باشد از این رو مرکز صادرات انواع مختلف این محصول را با بهترین سطح درجه کیفی و با قیمت بسیار مناسبی و با رعایت تمامی استاندارد ها به کشور های دیگر صادر می کند و از آن جایی که توانسته در این زمینه موفق عمل کند اعتبار خاصی را به دست آورده است.

مسلما در صادرات هر محصولی توجه به کیفیت و قیمت، اهمیت زیادی دارد از این رو صادرات ویژه رزین اپوکسی پایه آب تزئینی، نشان از استقبال بی نظیر بازار های صاداتی از کیفیت و مرغوبیت کالا داشته است علاوه بر آن حجم تولیدات این محصول در داخل مازاد بر مصرف است بنابراین تولید کنندگان پخش این محصولات را جهت ارز آوری بیشتر و مشهوریت برند ایرانی از طریق سایت های اینترنتی انجام می دهند که بازده مطلوبی در پی داشته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما