فروش ویژه رزین پلی وینیل استات

کسانی که دچار ورشکستگی شده اند یا به دلیل تغییر شغل خود باید خیلی سریع محصول ( رزین ) را به فروش برسانند تنها راه، فروش ویژه رزین پلی وینیل استات می باشد چون در این نوع عرضه محصول با کیفیت بالا و قیمت ارزانی در دسترس مشتریان گذاشته می شود.

رزین پلی وینیل استات به وسیله پلیمریزاسیون مونومرهای وینیل استات ساخته می شود و از پلیمرهای مهم محسوب می شود که می توان در تولید آدامس، چسب، رنگ و…. از آن استفاده کرد.

فروش ویژه رزین پلی وینیل استات

مهمترین مشخصات رزین پلی وینیل استات

مهمترین مشخصات رزین پلی وینیل استات

مهمترین مشخصات رزین پلی وینیل استات شامل گزینه های زیر می شوند :

  • بدون بو می باشد و در هنگام ترکیب با آب رنگ آن شیری می شود.
  • سنگینی آن حدود 1.1 می باشد.

با روش های مختلف پلیمراسیون، انتخاب صحیح پایدار کننده های کلویید، مونومرها و امولسیون کننده ها می توان رزین های با قدرت چسبندگی مختلفی تولید کرد.

زمانی که امولسیون را به صورت لایه نازکی روی سطحی بکشید باعث می شود آب آن بخار شود و از بین برود که این موجب می گردد فیلم مقاوم، پیوسته و شفافی بدست آید که به راحتی روی سطوح مختلفی مانند بتون، چوب، سیمان چسبیده می شود.

به دلیل وجود مونو مر و کوپلیمرهای وینیل استات باعث می شود فیلم انعطاف پذیری خوبی بدست آورد و در مقابل محلول های باز و اسید، گاز کلر و اکسیژن مقاومت بالای داشته باشد.

یکی از کاربرد های این ماده در صنعت رنگ سازی می باشد و رنگ های که با آن ساخته می شوند در مقابل پوسته پوسته شدن و گچی شدن مقاومت عالی دارند علاوه بر این اشعه فرابنفش باعث می شود طول عمر آن ها افزایش یابد علاوه بر این سبب می گردد رنگ در هنگام انبساط و منقبض شدن دچار ترک خوردگی نشود.

این رزین به راحتی با رنگ دانه ها ترکیب می شود به همین دلیل در صنعت رنگ سازی کاربرد دارد. خاصیت ها و چسبندگی فوق العاده این رزین باعث شده فروش رزین پودری به طور قابل توجه ای افزایش یابد.

قیمت رزین پلی وینیل استات درب کارخانه

قیمت رزین پلی وینیل استات درب کارخانه

قیمت روز رزین پلی وینیل استات درب کارخانه با توجه به نرخ مبادله دلار و ارز در حال تغییر می باشد اما به طور کلی قیمت درب کارخانه همیشه کمتر از نرخ بازار است علاوه بر اطلاع از قیمت این محصول، بهتر است در مورد ویژگی ها و مزیت های آن هم مطلع باشید که ما در زیر به طور خلاصه آن ها را بیان می کنیم :

  • جزو خانواده پلیمرهای آمورف، شاخه ای و غیر کریستالی می باشد.
  • نسبت به تمام سطوح چسبندگی خوبی دارد.
  • تولید کننده رزین پلی وینیل استات با استفاده از روش پلیمریزاسیون آن را تولید می کند.
  • در دمای بالای 305 درجه چسبندگی بی نظیری دارد ولی در دمای پایین تر از 305 درجه شکننده می شود.
  • در برابر اکسیداسیون و اشعه ماورإ بنفش مقاومت خوبی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما