فروش ویژه رزین ضد خش

رزین ترکیبی طبیعی یا شیمیایی می باشد که در انواع مختلف و به شکل مایع وجود دارد. این محصول می تواند با اضافه کردن هاردنر به شدت سفت شده و خاصیت ضد خش داشته باشد. از این نوع رزین در معماری و کارهای دکوراتیو به مقدار زیادی استفاده می شود. فروش ویژه رزین ضد خش با قیمت مناسب در حال حاضر در بازار انجام می گردد. در ادامه با ویژگی های رزین ضد خش و سفارش این محصول آشنایی پیدا خواهید نمود.

فروش ویژه رزین ضد خش

ویژگی های رزین ضد خش چیست؟

ویژگی های رزین ضد خش چیست؟

انواع مختلف رزین تا اندازه ای خاصیت ضد خش داشته اما نوع اپوکسی و اکریلیک آن به دلیل داشتن میزان چسبندگی بسیار بالا خاصیت ضد خش بیشتری دارند.

فرآیند سخت شدن اولیه این محصولات حدود یک ساعت طول می‌کشد و پس از ۲۴ ساعت سفت شدن آنها تکمیل می گردد.

این نوع رزین ها فاقد هرگونه بو بوده و حرارت غیرمستقیم را تا ۱۲۰۰ درجه سانتی گراد به راحتی تحمل می کند و به همین دلیل است که حتی می ‌توانند در ساخت شومینه نیز مورد استفاده قرار گیرد.

این رزین ها به اندازه شیشه شفاف بوده ولی با اضافه کردن هاردنر رنگ آن به زرد متمایل می شوند. این محصولات با قرار گرفتن در معرض نور آفتاب به تدریج رنگ آن زرد می گردد.

از ویژگی های رزین اکریلیک ضد خش و اپوکسی ضد خش این است که بر روی سطوح صیقلی مانند ام دی اف قرار نمی‌گیرند و سخته نمی شوند چون توانایی چسبیدن به سطوح صیقلی را ندارند بنابراین سطح کاری که قرار است خاصیت ضد خش داشته باشد حتما سخت و جاذب باشد.

از ویژگی های دیگر این نوع رزین داشتن مقاومت سایشی و شیمیایی است و از ترک خوردن و تبله شدن نیز ممانعت می کنند.

قیمت امروز رزین ضد خش

قیمت امروز رزین ضد خش

رزین ضد خش از جمله انواع رزین مصنوعی محسوب می‌شود که در تهیه آن از ترکیب مواد شیمیایی مختلف استفاده می گردد. قیمت مواد اولیه مورد استفاده برای ساخت این رزین ها طی سال های اخیر به دلیل افزایش نرخ ارز و صادرات این گونه رزین ها به کشورهای همسایه با نوسانات زیادی همراه بوده است و متاسفانه روز به روز افزایش می ‌باشد بنابراین خریداران لازم است که از قیمت روز این محصولات مطلع شوند.

برای خرید انواع رزین ضد خش و اطلاع از قیمت امروز آنها می توانید با فروشنده ای محصول تماس بگیرید و همه اطلاعات مورد نیاز خود در مورد قیمت دقیق و به روز شده و سایر مشخصات آن را دریافت کنید.

این محصول غالباً در ظرف های پلاستیکی و آلومینیومی به بازار عرضه می‌شوند و از حجم های مختلفی به برخوردارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما