فروش ویژه رزین اپوکسی کفپوش

فروش ویژه رزین اپوکسی کفپوش با قیمت مناسب و به صورت غیرحضوری با استقبال خوب خریداران از سراسر کشور روبه رو گردیده است. امروزه رزین های اپوکسی به عنوان کاربردی ترین انواع کفپوش در صنایع مختلف شناخته می شوند. این کفپوش ها در طرح، رنگ و سایزهای مختلف جهت فروش عرضه می شود. فروش کفپوش اپوکسی به صورت اینترنتی سبب شده این محصول با قیمت مناسبتری به دست مشتریان برسد.
فروش ویژه رزین اپوکسی کفپوش

نحوه اجرای کفپوش اپوکسی

نحوه اجرای کفپوش اپوکسی ترتیب مراحل اجرای کفپوش اپوکسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای اجرا در بهترین حالت ابتدا باید رطوبت سطح زیرین کار بررسی شود. برای اندازه گیری رطوبت از رطوبت سنج استفاده کنید. توجه داشته باشید که اگر سطح بتنی است باید کاملا خشک شده باشد. قبل از شروع سطح را بررسی کنید که هیچگونه لایه مزاحم یا مواد شیمیایی وجود نداشته باشد.
پس از بررسی های ابتدایی، مواد اولیه اپوکسی را به دقت انتخاب و آنها را باهم مخلوط کنید. با توجه به کیفیت سطح می توانید تا حدود زیادی متوجه شوید که نیاز به استفاده از چه نوع پرایمری دارید. بهتر است کفپوش اپوکسی را در مقدار بیشتر از نیاز خریداری کنید تا در صورت کمبود آن را در انبار داشته باشید.
برای اجرای آن نیاز به یک غلتک حوله ای دارید. رنگ را به سطح مورد نظر زده و اجازه دهید لایه ایجاد شده به مدت 12 تا 24 ساعت بماند تا کاملا خشک شود. برای اجرای سریعتر از قبل یک سطل حاوی رنگ اپوکسی آماده کنید تا زمان کمتری در موقع کار تلف شود.
پس از 24 ساعت لایه را بررسی کنید تا دچار ترک یا دیگر مشکلات نشده باشد. در صورت نبود مشکل لایه دوم را با اضافه کردن ماده ضد لغزش اجرا کنید.  پس از خشک شدن این لایه کفپوش اپوکسی به صورت کامل اجرا شده است.

قیمت رزین اپوکسی کفپوش سه بعدی

قیمت رزین اپوکسی کفپوش سه بعدی رزین اپوکسی کفپوش سه بعدی قیمت متغیری دارد. این نوع کفپوش ها یکی از جدیدترین انواع کفپوش های تولید شده در کشور بوده که تنوع بالایی در طرح و رنگ دارند. قیمت این نوع کفپوش ها با توجه به سایز، طرح، نحوه عرضه و میزان استقبال مشتری و همچنین متراژی که برای پوشش در نظر گرفته شده، تعیین می شود.
شیوه فروش نیز در قیمت نهایی محصولی که به دست مشتری می رسد، بسیار اثرگذار است.
اگر فروش مستقیم و بی واسطه انجام شود، به دلیل حذف واسطه ها، انواع رزین های اپوکسی سه بعدی با قیمت کمتری به دست خریدار می رسد. چنانچه قصد خرید دارید می توانید به سایت ما مراجعه نمایید.
در سایت تنوع محصولات عرضه شده در این حوزه بسیار بالاست. می توانید انواع کفپوش اپوکسی گرانیتی، سه بعدی، ساده و… را مشاهده و پس از مقایسه آنها با توجه به سلیقه و بودجه خود، سفارشتان را ثبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما