فروش مستقیم رزین پلی استر درجه یک

بسیاری از کارخانه های تولید کننده رزین پلی استر، توسط نمایندگی های خود در سرتاسر کشور اقدام به فروش محصولات خود در بهترین کیفیت و با قیمت مناسبی به صورت مستقیم کرده اند که به دلیل نبود واسطه در میان بسیار مقرون به صرفه می باشد.هم چنین فروشگاه های اینترنتی زمینه فروش مستقیم انواع رزین پلی استر درجه یک و مرغوب را به صورت مستقیم فراهم آورده اند که از این طریق می توان رزین پلی استر کیلویی و عمده را با قیمت مناسبی به فروش رساند.

فروش مستقیم رزین پلی استر درجه یک

میزان استحکام رزین پلی استر

میزان استحکام رزین پلی استر رزین پلی استر ماده صنعتی می باشد که طی واکنش اسید آلی دو عاملی با الکل های چند عاملی تولید می شود از این رو نوعی رزین دوجزئی محسوب می شود که جزء دوم آن هاردنر است. این رزین در ابتدا مایع است و سپس با افزودن هاردنر ژله ای مانند و در آخر سفت و محکم می گردد.

رزین پلی استر از استحکام خوبی در برابر خوردگی برخوردار است از این رو از آن در صنایع دریایی نظیر؛ مخازن کشتی ها، محصولات پتروشیمی، قایق های تفریحی، بادبانی و باربری استفاده زیادی می شود. هم چنین مقاومت بالایی در برابر اسید ها و قلیاها و سایر حمله های شیمیایی دارد و از قطعات در برابر این مواد محافظت می کند از این رو در برابر مواد شیمیایی از بین نمی رود.

رزین پلی استر دارای دو نوع ایزوفتالیک و اورتوفتالیک می باشد که نوع اولی استحکام مکانیکی و شیمیایی بالاتری نسبت به نوع دومی دارد. از رزین اورتوفتالیک نیز در لایه چینی کامپوزیت، ساخت قایق و فایبر گلاس استفاده می شود. رزین پلی استر هم چنین  در مقابل حلال های مختلف مقاومت بالایی از خود نشان می دهد فقط در مقابل تینر قوی حل می شود بنابراین می توان حلال رزین پلی استر را تینر قوی معرفی کرد.

به دلیل تولید این محصول با اصول ویژه ای و نظارت کامل تولید کنندگان، استحکام و مقاومت بالای آن در برابر دمای بالا، رطوبت، نوع آب و هوا، نور مستقیم خورشید زبانزد مصرف کنندگان می شود بنابراین در ساخت سنگ های مصنوعی، مجسمه سازی، مواد قالب سازی و……. کاربرد فراوانی دارد.

در مقابل آب و رطوبت مقاوم است و به دلیل قابلیت شستشو در اکثر آشپزخانه ها و رستوران ها به کار گرفته می شود.

قیمت رزین پلی استر درجه یک

قیمت رزین پلی استر درجه یک قیمت رزین پلی استر با توجه به صرف هزینه های تولید این محصول سنجیده می شود هم چنین کیفیت، مدل، ساختار و نوع برند نیز در تعیین قیمت این محصول تاثیرگذار می باشد. البته با توجه به نوسانات بازار، قیمت مواد اولیه دچار تغییر می شود و در نهایت روی قیمت نهایی محصول اثر می گذارد.

هم چنین شرایط بازار و میزان تقاضا می تواند روی قیمت رزین پلی استر تاثیر بگذارد. بنابراین بر اساس عوامل مختلفی که ذکر شد قیمت رزین این محصول را نمی توان ذکر کرد؛ زیرا قیمت ثابت و مشخصی ندارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما