فروش عمده رزین پلی استر خارجی

با وجود اینکه این روزها شاهد رونق تولید انواع رزین پلی استر در بسیاری از مراکز تولید کشورمان هستیم، اما فروش عمده رزین پلی استر خارجی نیز در بسیاری از بازارهای کشورمان انجام پذیرفته و با استقبال فراوانی از سوی مشتریان مواجه شده است. این محصول یکی از پرمصرف ترین رزین ها می باشد که در صنایع مختلف از آن استفاده های فراوانی می شود و بسیاری از قایق های باری و کامپوزیت ها توسط آن ساخته می شوند.

فروش عمده رزین پلی استر خارجی

عوامل موثر در قیمت رزین پلی استر خارجی

عوامل موثر در قیمت رزین پلی استر خارجی ترکیبات اصلی که در ساختار رزین پلی استر شفاف وجود دارد شامل دو بخش اصلی می باشد که اسید و کبالت نام دارند. زمانی که این دو ماده با همدیگر ترکیب شوند، پلی استر به صورت کاملاً شفاف و مستحکم در آمده و می توان از آن برای تولید انواع و اقسام محصولات مانند مجسمه استفاده نمود.
این ماده در ابتدا به صورت یک ماده غلیظ می باشد، اما اگر در هنگام پخت به آن هاردنر اضافه شود، کاملاً سفت و محکم می گردد.
و اما در بازار کشورمان شاهد انواع و اقسام رزین پلی استر هستیم که هر کدام از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارا بوده و با قیمت خاصی ارائه می گردند.

عوامل مختلفی بر روی قیمت این ماده تاثیر می گذارند که در این قسمت به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • مواد اولیه به کار رفته در آن
  • شرکت و برند تولید کننده
  • نوسانات بازار
  • میزان مقاومت و پایداری آن

البته ذکر این نکته نیز ضروری است که یکی دیگر از مهمترین عوامل موثر بر روی قیمت این محصول، نوع پلی استر است. به طور کلی دو نوع رزین پلی استر در جهان تولید می شود. یکی از آنها ایزوفتالک نام دارد که دارای استقامت و دوام شیمیایی و مکانیکی بسیار بالایی می باشد و در مواقعی که نیاز به یک رزین پلی استر با خواص بالا وجود داشته باشد از آن بهره گرفته می شود و قیمت نهایی آن نیز کمی بیشتر از نوع معمولی آن می باشد.
نوع دیگر این محصول، اورتوفتالی است که متداول ترین نوع پلی استر در جهان بوده و کاربردهای فراوان و قیمت ارزان تری دارد.

قیمت رزین پلی استر خارجی بشکه ای

قیمت رزین پلی استر خارجی بشکه ای برای اطلاع از قیمت دقیق رزین پلی استر خارجی با کارشناسان ما در این مجموعه تماس حاصل فرموده و پس از کسب اطلاعات لازم سفارش خود را ثبت نمایید. شایان ذکر است که ما محصولات خویش را به صورت عمده و با قیمت مناسب در دسترس مشتریان خویش قرار می دهیم که در میان آنها رزین پلی استر کیلویی و بشکه ای به علت کیفیت بالا بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته و خرید آن از رونق خاصی برخوردار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما