فروش رزین پلی استر 20 کیلویی

در حال حاضر فروش رزین پلی استر کیلویی در وزن های 20 کیلوگرمی انجام می شود و جهت استفاده در صنایع بسیار مناسب می باشد. مجموعه ما با ارائه بهترین و با کیفیت ترین نمونه ها، آماده همکاری با تمامی صنایع به صورت مستقیم می باشد و کمترین قیمت را برای فروش در نظر گرفته است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره رزین پلی استر، در ادامه مقاله ما را همراهی نمایید.

فروش رزین پلی استر 20 کیلویی

مشخصات رزین پلی استر چیست؟

مشخصات رزین پلی استر چیست؟ آیا می دانید که مشخصات رزین پلی استر چیست؟ انواع آن کدام است؟ کاربرد آن در چه صنایعی می باشد؟
رزین پلی استر در واقع یک مایع شفاف است که به عنوان ماده اولیه جهت تولید وسایل متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد و با ویژگی های مثبتی که دارد، سبب استحکام، مقاومت و ماندگاری بالای آنها می شود.
به طور کلی انواع رزین پلی استر شامل رزین پلی استر اورتوفتالیک و رزین پلی استر ایزوفتالیک می باشد که هر کدام بنا بر مشخصه های گوناگونی که دارند، دارای کارایی متفاوتی هستند.
امروزه رزین های اورتوفتالیک بیشتر در صنایعی مانند مجسمه سازی، کشتی سازی، مبل سازی، قایق سازی، سنگ های مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرند و دارای کاربرد بیشتری نسبت به رزین های ایزوفتالیک می باشند.
رزین های ایزو از آن جایی که دارای مقاومت شیمیایی و مکانیکی بالاتری هستند بیشتر در صنایعی که نیاز به مقاومت بالاتری است به کار می روند و نسبت به رزین های اورتو دارای قیمت بالاتری می باشند.
رزین های پلی استر از هر نوعی که باشند دارای مشخصه های زیر هستند:

  • در برابر آب نفوذناپذیر هستند از همین رو در صنایع دریایی و استخرها جهت مقاوم سازی مورد استفاده قرار می گیرند.
  • سبب خشک شدن سریع وسایل در حین تولید می شوند و از ایجاد ترک بر روی آنها جلوگیری می کنند.
  • در برابر آتش و شرایط جوی گوناگون بسیار مقاوم هستند از همین رو در صنایع کاربرد وسیعی دارند.

قیمت انواع رزین پلی استر کیلویی

قیمت انواع رزین پلی استر کیلویی با توجه به اینکه کارخانه های زیادی در زمینه تولید رزین پلی استر فعالیت می کنند، از مواد گوناگونی جهت تولید انواع رزین بهره می گیرند به علاوه چگونگی ترکیب مواد و میزان آنها نیز سبب ایجاد رزین هایی با کیفیت های متفاوت می گردد، از همین رو دارای قیمت های متفاوتی خواهند بود.
به علاوه اینکه شما این رزین ها را به چه میزان و به چه صورتی تهیه کنید نیز، در قیمت فروش نهایی آنها تاثیر گذار است.
به عنوان مثال مراکزی که اقدام به عرضه این نمونه ها به صورت بی واسطه می نمایند به دلیل حذف تمامی هزینه ها مانند سود واسطه ها، هزینه اجاره، حمل و نقل و … آنها را به قیمت تولیدی در اختیارتان قرار می دهند.
شما می توانید جهت استعلام قیمت انواع رزین پلی استر کیلویی از طریق شماره های درج شده در زیر با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما