فروش رزین پلی استر مجسمه سازی

رزین پلی استر ماده ای مایع است که در صورت ترکیب با درصد معینی از ماده هاردنر یا سفت کننده  با قرار دادن در کوره های حرارتی بسیار سفت می گردد. رزین پلی استر در ساخت مجسمه کاربرد بسیار زیادی دارد. فروش رزین پلی استر مجسمه سازی در حال حاضر با قیمت مناسب در بازار انجام می شود. در ادامه این مقاله شما با انواع رزین پلی استر بیشتر آشنا می شوید و از روش خرید آن مطلع می گردید.

فروش رزین پلی استر مجسمه سازی

شناخت انواع رزین پلی استر

شناخت انواع رزین پلی استر انواع رزین پلی استر ماده ای شفاف بوده که پس از ترکیب با هاردنر هایی مانند اسید و کبالت آماده قرار گرفتن در کوره می شود تا سفت و سخت گردد. این رزین در ابتدای حرارت دادن از حالت مایع به ژل در آمده و پس از ترکیب با هاردنر سفت و محکم می گردد.

از خصوصیات رزین پلی استر این است که مجدداً قابل تبدیل به حالت مایع نبوده به همین دلیل است که برای مجسمه سازی کاربرد بسیار زیادی دارد. 

انواع رزین پلی استر عبارتند از : 

  • رزین پلی استر ارتوفتالیک : یکی از مرسوم ترین انواع رزین پلی استر برای استفاده عمومی بوده که در تهیه انواع لایه چینی کامپوزیت، فایبرگلاس، لوله های مختلف، ساخت قایق و وان، صنایع دریایی و تولید سنگ های مصنوعی کاربرد دارد. 
  • رزین پلی استر ایزوفتالیک : این رزین نسبت به انواع دیگر رزین دارای مقاومت شیمیایی و استحکام مکانیکی بسیار بیشتری است. کاربرد این نوع رزین با نوع اورتوفتالیک یکسان می باشد و تنها از نظر برخی خواص فیزیکی و مهندسی تفاوت هایی با آن دارد.

قیمت خرید رزین پلی استر

قیمت خرید رزین پلی استر رزین پلی استر از دسته مواد بسیار کاربردی برای تولید انواع محصولات هنری و سایر کالاهای صنعتی می باشد. این محصول پس از قرار گرفتن در کوره از استحکام بسیار بالایی برخوردار شده و به دلیل دوام و ماندگاری بالای آن محبوبیت زیادی در بین هنرمندان و صنعتگران دارد.

قیمت خرید رزین پلی استر رابطه مستقیمی با میزان عرضه و تقاضا و همچنین صادرات آن به سایر کشورها دارد چنانچه با افزایش صادرات و میزان تقاضای بالاتر  برای آن قیمت آن افزایش می یابد.

رزین پلی استر به صورت کیلویی عرضه می شود و این مساله امکان خرید مقادیر کم از این محصول را برای خریداران خرد فراهم می کند. 

برای خرید رزین پلی استر کیلویی و در صورت لزوم به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول می توانید با مسئول فروش ما در هر زمانی که مایل بودید تماس مستقیم برقرار کنید و همه اطلاعات لازم را به دست آورید یا اینکه این اطلاعات را در وب سایت ما جستجو نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما