فروش رزین پلی استر قیمت مناسب

فروش رزین پلی استر قیمت مناسب تابع شناخت بازار هدف، تامین کنندگان و دیگر شرایط بازار داخلی است. این محصولات به علت قابلیت ها فنی زیادی که دارند در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از کاربردهای مهم انواع رزین پلی استر در صنایع ساختمانی و دکوراسیون داخلی است که به بررسی آن خواهیم پرداخت. همچنین شیوه هایی را جهت استعلام قیمت ارقام تولیدی و پرکاربرد ارائه خواهیم کرد.

فروش رزین پلی استر قیمت مناسب

شناخت مزایای رزین پلی استر

شناخت مزایای رزین پلی استر رزین پلی استر مصرفی در صنایع مختلف به دو دسته کلی رزین های ایزوفتالیک و اورتوفتالیک دسته بندی می شوند که تفاوت عمده آنها در استحکام فیزیکی و مقاومت شیمیایی است. متداولترین نوع این محصولات که صنایع ساخت سنگ های مصنوعی، صنعت دریایی و هوایی و … به کار گرفته می شوند، انواع رزین پلی استر اورتوفتالیک هستند.
امروزه به علت مزیت های این محصولات و کاربری آسان در صنعت دکوراسیون داخلی ساختمان های اداری و مسکونی برای ساخت انواع پانل ها، کفپوش، پارتیشن، مبلمان و وسایل تزئینی کابردهای گسترده ای دارند. بدون شک عمده دلایل این امر مزایای و برتری های کیفی این محصول است که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

  • قابلیت تحمل دمای محیط تا 80 درجه سانتی گراد
  • مقاومت مناسب در برابر حلال های مختلف
  • مقاومت در برابر عوامل محیطی به ویژه آب و رطوبت
  • استفاده بسیار آسان به ویژه در ساخت لوازم تزئینی
  • قیمت ارزان و مقرون به صرفه

این نوع رزین ها مقاوم مناسبی در برابر خوردگی و ضربه نیز دارند. به همین علت نیز طی سالهای اخیر شاهد هستیم که از آنها برای ساخت انواع کفپوش و پارتیشن در سطح وسیعی استفاده می شود. البته باید خاطر نشان کنیم که ارقام مقاوم در برابر خوردگی، رزین های پلی استر ایزوفتالیک و ترفتالیک نام دارند.

قیمت روز رزین پلی استر کیلویی

قیمت روز رزین پلی استر کیلویی انواع رزین پلی استر در بسته بندی های یک کیلویی تا چند صد کیلویی با توجه به نوع مصرف و بازار هدف آماده ارسال می شوند. برای مصارف خانگی و ساخت وسایل تزئینی کوچک رزین های یک کیلویی انتخاب مناسب و با صرفه ای هستند. در صنعت نمای داخلی ساختمان ها نیز استفاده از رزین های بسته بندی 20 کیلویی مرسوم است. این در حالی است که کارخانه های تولیدی که نیاز به این محصول دارند اقدام به سفارش آن در حجم های بالا می کنند.
با توجه به این موارد می توان نتیجه گرفت که قیمت روز رزین پلی استر کیلویی تحت تاثیر نوع آن، درجه کیفی، حجم و وزن بسته بندی، میزان خلوص و دیگر ویژگی های فنی متغیر است. اگر قصد استعلام قیمت و نرخ روز این محصولات، سفارش مستقیم و خرید عمده آن با نرخ کارخانه تولیدی را دارید، می توانید با نمایندگان فروش این مرکز در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما