فروش رزین پلی استر غیر اشباع

رزین های پلی استر به دو دسته رزین پلی استر غیر اشباع و اشباع تقسیم می شوند‌. رزین پلی استر غیر اشباع که با نام اختصاری UPR در بازار جهانی شناخته می شود بسیار چسبناک است و در آب محلول نمی باشد اما در الکل حل می شود. این نوع رزین در صنایع مختلف به کار می رود و بیشترین کاربرد را در صنایع کشتی سازی و کامپوزیت دارد.‌

فروش رزین پلی استر غیر اشباع

معرفی رزین های پلی استر غیر اشباع

معرفی رزین های پلی استر غیر اشباع در معرفی رزین پلی استری غیر اشباع می توان به موارد زیر اشاره کرد‌.

  • رزین های پلی استر غیر اشباع بر اساس نوع اسید به کار رفته در آن، نوع و تعداد مونومر آن ها و نوع گلیکول  به گروه های مختلفی تقسیم می شوند.
  • رزین های پلی استری غیر اشباع جزو رزین های گرما سخت هستند. به این معنی که در گرمای حاصل از کوره ها سخت می شوند و پس از سخت شدن دیگر به حالت اول بر نمی گردند.
  • تولید رزین پلی استر غیر اشباع به روش های مختلفی انجام می شود. لایه گذاری دستی و رشته پیچی دو شیوه ساخت این نوع رزین اند.
  • رزین ایزو که از انواع رزین های غیر اشباع است از واکنش بین ایزوفتالیک اسید، مالئیک اسید و گلیکول حاصل می شود.
  • این رزین دارای ویژگی های خاص تری مثل ضد آب بودن است که باعث می شود این رزین به طور ویژه در صنعت کشتی سازی مورد استفاده می باشد.
  • همچنین در محیط هایی که  مقاومت الکتریکی بالایی دارند و یا محیط های خورنده مورد استفاده هستند  این رزین ها جهت تولید قطعات فایبرگلاس نیز مورد استفاده قرار می گیرد 

کارخانه تولید رزین پلی استر غیر اشباع

کارخانه تولید رزین پلی استر غیر اشباع همه روزه استفاده از رزین ها به ویژه نوع پلی استری و غیر اشباع آن بیشتر و بیشتر می شود. چرا که افراد روز به روز با ویژگی ها و خاصیت های آن ها بیشتر آشنا می شوند. استفاده از این رزین ها به لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد. چرا که دارای قیمت مناسبی است و کارایی بالایی نیز دارد. از رزین ها در صنعت کشتی سازی، ساختمان سازی و پر کردن حفره های سنگ های ساختمانی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

در خرید رزین پلی استر باید توجه کنیم که از این رزین در چه موردی می خواهیم استفاده کنیم و نوع و درصد آن را متناسب با کاری که داریم تنظیم کنیم. اگر شما می خواهید این رزین را تهیه کنید ولی نمی دانید از چه نوع و با چه درصدی بایستی خریداری شود می توانید با مشاوران این مجموعه تماس حاصل کرده و درخواست خود را مطرح کنید سپس در صورت تمایل آن را سفارش داده و خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما