فروش رزین پلی استر صادراتی به ترکیه

رزین پلی استر یکی از انواع مواد شیمیایی پرکاربرد در صنایع مختلف می ‌باشد که دارای ارزش صادراتی بوده و به کشور دوست و همسایه ترکیه صادر می گردد، فروش رزین پلی استر صادراتی به ترکیه سبب افزایش تولید این محصول در داخل کشور شده و صادرات رزین پلی استر باعث ورود ارز و درآمدزایی بیشتر شده و از طرفی سبب می شود تا رقابت برای تولید بیشتر و با کیفیت تر افزایش یابد. 

فروش رزین پلی استر صادراتی به ترکیه

انواع رزین پلی استر کاربردی کدام اند؟

انواع رزین پلی استر کاربردی کدام اند؟ رزین پلی استر یکی از انواع رزین های غیر اشباع و ترموست می ‌باشد که دارای دو نوع رزین پلی استر ارتوفتالیک و رزین پلی استر ایزوفتالیک می ‌باشد که دارای برخی ویژگی‌ های مشترک از قبیل مقاومت شیمیایی و فیزیکی هستند و از آنها برای صنایع مختلف استفاده می‌ شود. 

رزین پلی استر از واکنش بین اسیدهای آلی دو ظرفیتی و گلیکول ها به دست می ‌آید و شامل اتصالات استری می ‌باشد. 

در این بخش قصد داریم به معرفی انواع رزین پلی استر و کاربرد های آنها اشاره نماییم. 

رزین پلی استر ارتوفتالیک دارای مصارف عمومی بوده و از آن برای تولید کامپوزیت، تولید لوله‌ های صنعتی، تولید کشتی و تعمیر آنها، تولید فایبرگلاس، ساخت سنگ‌ های زینتی و غیره استفاده می ‌شود. 

رزین ارتوفتالیک خود به 5 دسته رزین پلی استر جهت مصارف عمومی، ریخته‌ گری، مقاوم در برابر شعله و حرارت، رزین پلی استر نرم و رزین پلی استر مرطوب کننده تقسیم می‌ شود که هر کدام دارای کاربردهای زیادی در صنایع مختلف بوده و از ویژگی ‌های زیادی از قبیل ضد سایش، مقاوم بودن در برابر مواد شیمیایی، قیمت مناسب و غیره برخوردار هستند.

رزین ایزوفتالیک نسبت به نوع ارتو دارای خصوصیات فیزیکی و مقاومت شیمیایی بیشتری بوده و برای کارهای فنی مهندسی از آن استفاده می ‌شود . 

ویژگی انواع رزین پلی استر به شرح زیر می ‌باشد. 

  • این نوع رزین ها قابلیت مرطوب کنندگی الیاف مختلف مانند شیشه، کلر، کربن و غیره را دارا می باشند. 
  • در برابر مواد شیمیایی از مقاومت خوبی برخوردار هستند. 
  • در برابر تغییرات دما، حرارت، اشتعال و غیره از مقاومت فیزیکی خوبی برخوردار می باشند. 
  • در مجاورت با اکسیژن هوا به سرعت سفت و سخت می‌ شوند. 
  • برای انواع ابزار و متریال های صنعتی مورد استفاده قرار می‌ گیرند. 
  • در برابر نور و شرایط محیطی تغییر رنگ نمی دهند. 

خرید رزین پلی استر صادراتی به قیمت کارخانه

خرید رزین پلی استر صادراتی به قیمت کارخانه کارخانه تولید انواع رزین این محصول صادراتی و کاربردی را با کیفیت بسیار بالا و توسط بهترین مواد اولیه تولید کرده و در اختیار بازار فروش قرار می ‌دهد. 

برای خرید رزین پلی استر صادراتی به قیمت کارخانه می توان این محصول را به صورت مستقیم و بی ‌واسطه، از درب کارخانه و یا از نمایندگی فروش آن تهیه نمود. 

خرید مستقیم رزین پلی استر صادراتی از طریق مجموعه فروشگاهی ما باعث کوتاه شدن دست واسطه ‌گران و ارائه این محصول با قیمت مناسب و منطقی شده است و متقاضیان می ‌توانند آن را با کیفیتی بالا و با قیمت واقعی خریداری نمایند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما