فروش رزین حرارتی عمده در تهران

رزین حرارتی که در علم شیمی از اپوکسی ها، فنولیک ها و فوران ها بوجود می آید، از کاربردی ترین مواد در صنعت است.  اما برای به عمل آورن آن، مهم ترین مشخصه پخت رزین می باشد و معمولا در این زمینه فروشندگان به ارائه بهترین نمونه از آن ها می پردازند که شما می توانید به راحتی هر مدل از رزین را در هر جای ایران در اختیار داشته باشید.

فروش رزین حرارتی عمده در تهران

پخت رزین چگونه است؟

پخت رزین چگونه است؟  رزین های حرارتی دارای اندازه ی دانه ی بین ۸۰ تا ۲۰۰ میکرومتر و با اندازه شبکه ی بین ۷۰ تا ۱۷۰ است. از طرفی دارای موادی است که از پایداری مکانیکی، حرارتی و محیطی متنوعی برخوردار هستند. 

معمولا در زمانی که به رزین ها، کاتالیزگر یا ماده سخت کننده اضافه می کنند، ویسکوزیته آن ها بالاتر خواهد رفت.  در اینصورت آن ها دیگر توانایی مایع بودن و یا خاصیت روان شدگی و سیلان نخواهند داشت و این روند ادامه خواهد داشت. به این عملیات شل شدگی، اصطلاحا Gel Point یا Gelation گویند. در واقع انواع رزین پس از اینکه ژل شود، با تغییر فاز از جامد به مایع همراه است و تا جایی سفت خواهد شد که ویژگی های مورد نظر خود را کسب کند.

به وجود آمدن گرمایی از درون، باعث می شود که واکنش سرعت گیرد و در مدت زمان کم تری رزین به خود سختی بپذیرد. در این بین، بیش تر از همه رزین های پلی استر، حرارت زایی بالایی دارند و پیشرفت سریع تری را خواهند داشت. از طرفی دارای خواص مکانیکی اولیه بیش تری نسبت به انواع رزین های اپوکسی هستند.

در این قسمت هم با اصطلاح Curing مواجه هستیم که به تمام مراحل عمل آوری رزین، از ژل شدن تا تولید گرما گفته می شود.

سرعت تولید هر یک از انواع رزین، به مقدار شتاب دهنده آن ها و به کارگیری انواع مختلف سخت کننده در هر یک از آن ها بستگی دارد. در هر یک از انواع رزین، می توانیم با اعمال حرارت بیش تر، به واکنش سرعت ببخشیم، که با این عملیات سرعت عمل آوری و سخت شدن نهایی رزین ها بیش تر هم خواهد شد. بنابراین گفته می شود که در دمای ۲۵ درجه سانتی گراد و در صورتیکه سیستم پخت مناسب باشد، حدودا رزین در ۱۲ دقیقه ژل خواهد شد.

رزین حرارتی اپوکسی از کجا بخریم؟

رزین حرارتی اپوکسی از کجا بخریم؟ به دلیل کارایی بالای انواع مختلف رزین در صنعت ساختمان سازی و یا هنر و… فروش رزین حرارتی با استقبال مواجه شده است و افراد می توانند بهترین نمونه از آن را در هر نقطه از ایران به راحتی تهیه نمایند.

رزین اپوکسی ایرانی در بالاترین سطح کیفی خود تولید می شود و همین عاملی است تا بسیاری از کشورها تمایل به خرید آن داشته باشند. بازرگانان کثیری در این راه به ارائه خدمات پرداخته و به سود خوبی هم رسیده اند‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما