فروش رزین اپوکسی شفاف قیمت ارزان

استفاده از انواع رزین اپوکسی شفاف در هنر و صنعت کامپوزیت سازی امری رایج است و هنرمندان و ساختمان سازان بسیاری از آن ها استفاده می کنند. از طرفی تهیه بهترین نمونه از رزین اپوکسی کار دشواری نیست و شما می توانید در هر نقطه ای از کشور به دلیل فروش پویای آن، بهترین نمونه از رزین را تهیه نمایید.

فروش رزین اپوکسی شفاف قیمت ارزان

چند نوع رزین اپوکسی وجود دارد؟

چند نوع رزین اپوکسی وجود دارد؟ رزین ترکیبی بسیار چسبناک است و اگر در شرایط خاصی آن را قرار دهیم، سخت خواهد شد. حلال رزین الکل‌ است و به هیچ عنوان در آب حل نخواهد شد. با توجه به ترکیب شیمیایی موجود در آن، در انواع مختلفی طبقه بندی می شود که هر کدام از آن ها کاربردهای زیادی دارند.

رزین می تواند رنگی شفاف یا قهوه ای تیره داشته باشد که هر کدام از آن ها درجه سختی و کدورت متنوعی دارند. اما به شدت فرار اند چرا که سرشار از ترکیبات ناپایدارند. 

در این قسمت به ارائه انواع رزین خواهیم پرداخت.

  1. رزین اکریلیک:

از رایج ترین انواع رزین‌ های موجود می باشد که می تواند یک لایه نازک و ضد آب بر روی چوب به وجود آورد. نمونه دیگر از این رزین، رنگ لاتکس است که دارای ویژگی های منحصر به فردی برای استفاده در روی چوب می باشد. این رزین آب و رطوبت را به درون چوب منتقل نمی کند و از طرفی در برابر دستگاه بخارشور، مقاومت زیادی ندارد.

        2. رزین آلکیدی:

این نمونه از رزین‌ می تواند با رزین اکلریک مخلوط شود. رزین آلکیدی یک لایه مقاوم را بر روی سطوح ایجاد کرده و از نفوذ آب و رطوبت به درون آن محافظت می کند. معمولا از آن ها بیش تر از همه برای بازسازی چوب های قدیمی که رنگ شده‌اند، استفاده می کنند.

       3.رزین وینیل استر:

رزین وینیل استر، بوجود آمده از واکنش رزین اپوکسی با اسیدهای کربوکسیلیک غیر اشباع اتیلنی است. در برابر خوردگی و هیدرولیز مقاومت بالایی دارند و می توانند برای سازه هایی که نیاز به انعطاف بالایی دارند، استفاده شوند.

       4.رزین‌ پلی‌ استر:

بیش ترین استفاده را در سراسر دنیا دارند و دارای اتصالات استری می‌ باشند. از واکنش یک ترکیب الکلی چند عاملی و یک اسید چند عاملی بوجود می آیند.

       5.رزین اپوکسی:

 کارایی های بالایی دارند و از آن ها بیش تر از همه در تقویت، ترمیم و مقاوم سازی انواع سازه ها استفاده می کنند. در تولید محصولات کامپوزیتی استفاده زیادی دارند و از آن ها قالب های مستحکم می سازند.

رزین اپوکسی شفاف از کجا بخرم؟

رزین اپوکسی شفاف از کجا بخرم؟ فروش رزین اپوکسی بدلیجات، امری رایج است، چرا که بیش تر از همه برای ساخت دکوری و کارهای هنری از آن استفاده می شود. 

شما نباید هیچگونه نگرانی نسبت به تهیه انواع رزین اپوکسی داشته باشید؛ چرا که فروشگاه ما به بهترین نمونه از آن ها پرداخته و شما می توانید حتی آن ها را به صورت عمده هم از ما خریداری نمایید. در واقع شما می توانید با پرداخت کم ترین هزینه و با حذف کردن دست واسطه، رزین مورد نیاز خود را به دست آورید‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما