فروش تخصصی رزین پلی استر 20 کیلویی

امروزه از انواع رزین در مواردی همچون صنایع خودروسازی، صنایع ماشین‌ سازی، صنایع ساختمان سازی، هنر و… استفاده می شود. رزین پلی استر 20 کیلویی یکی از انواع رزین های حجیم است که از آن در صنعت مجسمه سازی استفاده می شود. شما می توانید برای تهیه بهترین نمونه از آن، به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کرده و رزین مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

فروش تخصصی رزین پلی استر 20 کیلویی

تفاوت رزین پلی استر با اپوکسی

تفاوت رزین پلی استر با اپوکسی رزین می تواند ترکیبی طبیعی و یا مصنوعی باشد که پس از استفاده از آن، به تدریج سخت خواهد شد.

رزین در آب تحت هیچ شرایطی حل نمی شود و این در حالیست که حلال در الکل است. از انواع رزین‌ های مصنوعی می‌توان به رزین پلی‌ استر، رزین اپوکسی، رزین وینیل استر و رزین فنولیک اشاره داشت. 

رزین اپوکسی، از پرکاربردترین انواع رزین‌ هاست که از آن می توان در تهیه انواع کارهای هنری و زیورآلات دست‌ ساز استفاده کرد. این نمونه از رزین ها، دوجزئی هستند‌ که شامل پایه رزینی و هاردنر می باشند. از طرفی رزین‌ های اپوکسی، از مقاومت شیمیایی بالایی برخوردارند که می توانند در برابر خوردگی و پوسیدگی از خود مقاومت نشان دهند.

اما از انواع رزین های پلی‌ استر در مجسمه‌ سازی، کارهای صنعتی و تولید سنگ مصنوعی استفاده می شود. این نمونه از رزین هم از دو بخش پایه‌ ی رزینی و هاردنر درست شده است. 

اما این دو نمونه از رزین ها دارای تفاوت هایی با هم هستند که در این قسمت به آن ها خواهیم پرداخت.

رزین‌ های پلی استر می توانند بیش ترین تغییر شکل را پس از قالب‌ گیری به خود بگیرند و این در حالیست که انواع رزین اپوکسی، از کم ترین میزان تغییر شکل برخوردار است‌.

انواع رزین‌ های پلی‌ استر، به دلیل اینکه در زمان خشک شدن گاز استایرن را از خود متصاعد می کند و بوی نامطبوعی دارد، بسیار سمی است. بنابراین در حین کار کردن با آن، نیاز به سیستم تهویه‌ ی هوای مناسب است. 

اما رزین‌ های اپوکسی هیچگونه بوی بدی ندارند، اما امکان دارد که برخی از آن ها بسیار خطرناک‌ باشند و گازهای خطرناکی را از خود متصاعد کنند.

 قیمت انواع این محصولات هم با هم تفاوت دارد. در حالیکه رزین‌ های اپوکسی گران‌ تر از انواع رزین‌ های پلی‌ استر هستند. 

خرید رزین پلی استر غیر اشباع 20 کیلویی

خرید رزین پلی استر غیر اشباع 20 کیلویی فروش رزین پلی استر سه جزئی، به دلیل کارایی بالایی که دارد، امری رایج بوده و افراد می توانند بهترین نمونه از آن را به صورت عمده تهیه نمایند.

در واقع شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ما بهترین نمونه از رزین را با قیمتی ایده آل تهیه کرده و از آن استفاده نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما