فروشگاه تخصصی رزین پلی استر ارتوفتالیک

در دنیای کنونی استفاده از رزین ها موجب پیشرفت تولیدات و افزایش مقاومت سازه ها شده است. یکی از نمونه های پرکاربرد این محصولات، انواع رزین پلی استر ارتوفتالیک است که در این مطلب قصد داریم به بررسی تخصصی آن بپردازیم. در فروشگاه های تخصصی آنلاین و نمایندگی های پخش بهترین برندهای این محصول با قیمت کارخانه تولیدی عرضه می شود. بهترین شیوه برای خرید از این فروشگاه ها چیست؟

فروشگاه تخصصی رزین پلی استر ارتوفتالیک

خواص رزین پلی استر ارتوفتالیک چیست؟

خواص رزین پلی استر ارتوفتالیک چیست؟ انواع رزین پلی استر به دو گروه کلی رزین های اشباع و غیر اشباع دسته بندی می شوند که خود دارای زیر مجموعه های مختلفی هستند. رزین پلی استر غیر اشباع، خود در دو گروه نوع رزین های غیر اشباع ارتوفتالیک و ایزوفتالیک قرار می گیرند.
ارتوفتالیک ها نوعی رزین برپایه ارتوفتالیک اسید با ویسکوزیته متوسط و فعالیت بالا هستند که به علت قیمت مقرون به صرفه از آنها در ساخت محصولات مختلفی استفاده می شود. این نوع رزین ها دارای آغازگر نوری هستند و معمولاً توسط لامپ های نوری UV و با سرعت خیلی بالا پخت می شوند.
از انواع این محصول اغلب برای ساخت سنگ های مصنوعی، ساخت لوله، مبلمان و همچنین در صنایع دریایی، دریایی و المان های شهری و … استفاده می کنند.

برخی از مهمترین خواص و ویژگی های پلی استر ارتوفتالیک عبارتند از:

  • نوع حلال آن استایرن مونومر است.
  • دارای رنگ ظاهری زرد کم رنگ است.
  • شکل ظاهر ارتوفتالیک ها، مایع ویسکوز است.
  • درصد جامد آن 65 می باشد.
  • عدد اسیدی رزین ارتوفتالیک 25 است.
  • دارای قدرت کششی و سختی مناسب می باشد.

عرضه کننده رزین پلی استر ارتوفتالیک باکیفیت

عرضه کننده رزین پلی استر ارتوفتالیک باکیفیت در زمان عرضه و حمل انواع رزین پلی استر کیلویی و بسته بندی شده اطمینان از پلمپ بودن ظروف اهمیت زیادی دارد. برای ماندگاری و حفظ درجه کیفی این محصول لازم است که آن را به دور از تابش مستقیم خورشید و در محیط خشک نگهداری کنید. بهترین دما نیز برای نگهداشتن انواع رزین پلی استر در انبارها، دمای زیر 25 درجه سانتی گراد است.
شرکت های عرضه کننده با علم و آگاهی از شرایط نگهداری این محصولات باید از کیفیت محصول تا رسیدن به دست مشتری اطمینان کامل داشته باشند. امروزه بهترین شیوه برای عرضه یا خرید انواع رزین پلی استر اشباع و غیر اشباع استفاده از خدمات و مزیت های خرید اینترنتی است.
نمایندگان پخش آنلاین می توانند با ثبت سفارش عمده و ارسال این محصولات از کارخانه تولیدی ضمن رساندن محصول به دست مشتری با بهترین کیفیت، کاهش هزینه ها را برای آنها سبب می شود. نکته مهم اینکه خریداران می توانند از طریق فروشگاه های آنلاین تخصصی به صورت مداوم از نوسان قیمت ها، تغییرات بازار و همچنین خرید بدون نیاز به مراجعه حضوری بهره مند شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما