عرضه کننده رزین فنولیک عمده

عرضه کننده رزین فنولیک عمده، انواع مختلف این محصول را با قیمت مناسب به فروش می رساند. برای خرید آنلاین محصول کاربردی و منحصر به فرد با قیمت پایین، باید از طریق سایت های فروش معتبر مانند همین سایت اقدام کنید. خریداران می توانند برای خرید این محصول با قیمت مقرون به صرفه و ارزان به صورت عمده و مستقیم خرید خود را از طریق ارتباط با کارشناسان فروش ما انجام دهند. این سایت به عنوان بهترین عرضه کننده انواع رزین فنولیک در ایران شناخته شده است.

عرضه کننده رزین فنولیک عمده

مشخصات دقیق رزین فنولیک

مشخصات دقیق رزین فنولیک انواع رزین فنولیک که با نام‌ های رزین فنولی، رزین فنول فرمالدهید و رزین فنوپلاست نیز شناخته می‌شود، یکی از قدیمی ‌ترین و پرکاربردترین رزین‌ های گرما سخت است. این نوع رزین‌ ها از واکنش فنول یا مشتقات آن با فرم آلدهید در حضور کاتالیزور مناسب تهیه می‌شوند.

از انواع مختلف این محصول می توان به دو گونه مهم آن ها یعنی رزول و نووالاک اشاره نمود. از ویژگی‌ های مفید این رزین‌ ها مقاومت حرارتی بالا و قیمت پایین آن است. از این رزین‌ ها در تولید کامپوزیت‌ها، صنایع الکترونیک و همچنین به عنوان سپرهای حرارتی استفاده می‌ شود.

بسته به اینکه انواع رزین فنولیک در چه درجه حرارتی، پایدار است، به انواع مختلف طبقه بندی می شود. تمام انواع رزین های فنولیک تا حداکثر 300 تا 350 درجه سانتیگراد، پایداری خود را حفظ می کنند و همچنین در برابر اثرات مواد شیمیایی و نفوذ آب، مقاومت عالی دارند. این ترکیبات رزین فنولی به رنگ زرد تا قرمز تیره هستند و از نظر قیمت، مقرون به صرفه بوده و از نظر عملکردی نیز بسیار عالی می باشد.

به دلیل ویژگی های خاص این ماده از این رزین ها عمدتاً در تولید تابلوهای مدار برق، محصولات قالب گیری پلاستیکی نظیر توپ بازی بیلیارد، ساخت میزهای آزمایشگاهی، تولید انواع پوشش و چسب مورد استفاده قرار می گیرند. 

شرکت تولید رزین فنولیک عمده

شرکت تولید رزین فنولیک عمده شرکت تولید رزین فنولیک، ترکیب رزین فنل- فرمالدهید را از مواد اولیه رزین فنولی فرمالدهید، ترکیبات فنول و در برخی از موارد بنزیل الکل ها تولید می کند. با توجه به اطلاعات ایمنی و  شیمیایی این ترکیب پلیمری، لازم است رزین های فنولیک را در ظروف درب بسته نگه دارید تا از خارج شدن بخارات احتمالی از ظروف جلوگیری نمایید.

هنگام کارکردن با این ترکیب حتماً از عینک، ماسک و لباس کار مخصوص استفاده کنید تا بخارات تحریک کننده رزین فنولی وارد دستگاه تنفسی و چشمان شما نشود. تولید این محصول در ایران به دلیل کاربرد آن در صنایع مختلف، گسترش یافته است.

با توجه به اینکه همه خریداران به کارخانه ها و شرکت های تولیدی دسترسی ندارند، آن ها به دنبال مرکزی هستند که بتوانند خریدهای عمده خود را انجام دهند. از این رو با خرید از این سایت می توانید بهترین محصولات را با قیمت ارزان خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما