عرضه رزین پلی استر صادراتی به ترکیه

انواع رزین از جمله رزین پلی استر به علت کیفیت بالا ارزش صادراتی پیدا کرده و به دیگر کشور ها از جمله ترکیه صادر می شود. اکثر کشور های همسایه از جمله کشور ترکیه خواهان این محصول هستند و بخشی از درآمد کشور نیز از صادرات این محصول تامین می شود. رزین پلی استر صادراتی در بهترین کیفیت جهت صادرات تولید می شود و سپس به صورت عمده به کشور های خواهان و متقاضی از جمله ترکیه صادر خواهد شد.

عرضه رزین پلی استر صادراتی به ترکیه

انواع رزین صادراتی ایران

انواع رزین صادراتی ایران رزین یک ماده طبیعی است که از شیره درختان خارج می شود و انواع مختلفی دارد. به طور کلی به دو دسته طبیعی و مصنوعی تقسیم می شود و کاربرد فراوانی دارد.
با پیشرفت علم از ترکیب نوع طبیعی با ترکیبات شیمیایی نوع مصنوعی به وجود می آید که انواع مختلف آن کاربرد خاص خود را دارند. این ماده لزج و چسبناک با گذشت زمان سفت شده و خاصیت چسبندگی دارد.
به علت مقاومت بالایی که دارد اصولا به عنوان عایق بندی٬ درزگیر٬ پوشش ضد حریق و…از آن بهره می گیرند. این ماده در الکل حل می شود اما در آب غیر قابل حل می باشد. به علت کیفیت بالا و کاربرد فراوان ارزش صادراتی پیدا کرده اند.

از انواع رزین صادراتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رزین اپوکسی: دارای کاربرد گسترده ای هستند و در تقویت و مقاوم سازی انواع سازه از جمله محصولات کامپوزیتی  استفاده می شوند، مقاومت و خاصیت چسبندگی بالایی دارند و عایق الکترونیکی بالایی دارند.
  • رزین پلی آستر: این محصول غیر اشباع به طور گسترده ای در سراسر جهان استفاده می شود و به طور عمده در ایران تولید می شود، صادرات رزین پلی آستر نیز به صورت عمده صورت می گیرد.
  • رزین وینیل آستر: دارای خواص مکانیکی و شیمیایی مناسب می باشد و در مقابل خوردگی و هیدرولیک مقاوم می باشد.
  • رزین آلکیدی: اکثر رنگ روغنی موجود در بازار از این رزین است، یک لایه مقاوم در برابر سطح ایجاد می کند و آن را در برابر آب و رطوبت حفظ می کند.
  • رزین اکریلیک: از رایج ترین رزین بازار می باشد که یک لایه نازک روی سطح ایجاد می کند.

صادرات رزین پلی استر بخشی از درآمد کشومان را تامین می کند و از اهمیت بالایی برخوردار است.

شرکت تولیدی رزین پلی استر صادراتی

شرکت تولیدی رزین پلی استر صادراتی رزین پلی استر غیر اشباع و صادراتی، جهت ارسال به کشور های متقاضی در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به صورت عمده تولید می شود.

شرکت تولیدی این رزین با بهره گیری از کارشناسان مجرب و کارآزموده توانسته است گامی بزرگ در زمینه تولید این محصول بردارد و آن را به روش های مختلفی به مشتریان داخلی و خارجی به فروش برساند.

از روش های فروش این شرکت غیر حضوری یا اینترنتی می باشد که انواع این محصول را جهت افزایش بازدهی فروش و تامین بازار داخلی به دیگر متقاضیان ارائه می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما