شرکت پخش رزین پلی وینیل کلراید

پلی استایرن انبساطی و رزین پلی وینیل کلراید محصولی بسیار کاربردی در صنایع مختلف تولیدی است. هزینه پایین و خواص فیزیکی و شیمیایی این محصول موجب شده تا اغلب تولیدکنندگان از آن به عنوان نوعی ماده اولیه نهایت بهره را ببرند. شرکت های پخش برای یافتن بازار هدف مناسب و عرضه انواع رزین ها از چه راهکار و روشی می توانند بیشترین استفاده را نسبت به سایر رقبا و فروشنده ها ببرند؟

شرکت پخش رزین پلی وینیل کلراید

مهمترین مواد استفاده رزین پلی وینیل کلراید

مهمترین مواد استفاده رزین پلی وینیل کلراید پلی استایرن تبریز و پلی وینیل کلراید یا Poly Viniy Chloride نامی آشنا در صنایع مختلف تولیدی است که اغلب با نام مخفف PVC شناخته می شود. در یک تعریف ساده نوعی پلاستیک قابل انعطاف است که امروزه به علت قیمت ارزان و قابلیت بازیافت مجدد، جایگزین انواع مواد اولینه مانند چوب و سیمان و … شده است.
در صنعت ساختمان سازی از پی وی سی یا همان پلی وینیل کلراید برای ساختن انواع کف پوش ها، درب و پنجره، کامپوزیت ها، لوله و اتصالات و … استفاده می کنند. البته کاربرد این محصول در صنعت خودروسازی، صنایع پزشکی، صنعت بسته بندی، لوازم مصرفی خانگی و تولید انواع بطری را نیز نمی توان نادیده گرفت.
البته باید خاطر نشان کنیم که دو گروه اصلی رزین ها از پی وی سی تولید می شوند که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

این رزین ها عبارتند از:

  • رزین های پراکنشی
  • رزین سوسپانسیونی همو پلیمری

انواع رزین سوسپانسیونی به شکل پودرهای سفید رنگ که دارای ذرات متخلخل زبر هستند تولید و حدود 90 درصد از بازار پی وی سی را به خود اختصاص داده اند. تمامی رزین های پلی وینیل کلراید با یک ماده ای به نام مونومر وینیل کلراید تولید می شوند. به این صورت که در فرآیند پلیمریزاسیون، مونومرها به پی وی سی تبدیل می شوند.

نرخ روز رزین پلی وینیل کلراید

نرخ روز رزین پلی وینیل کلراید استفاده و بکارگیری از این رزین ها مزیت های مختلفی را برای واحدهای تولیدی و مصرف کنندگان در صنایع مختلف به همراه دارد. قیمت نسبتاً ارزان، مقاومت عالی در برابر آب و محلول های آبی، مقاومت در برابر هوازدگی و انعطاف پذیری مناسب، برخی از این مزایا به شمار می آیند.
در این میان نرخ روز و قیمت فروش انواع این رزین ها برای خریداران عمده، فعالین بازار و شرکت های صادراتی اهمیت زیادی دارد. به همین منظور نیز همواره به دنبال مراکز تولید کننده رزین مستقیم برای ثبت سفارشات عمده خود هستند.
برای این منظور به علت عدم دسترسی به تولید کننده در اکثر موارد و نداشتن اعتبار کافی، شرکت ها و نمایندگان پخش می توانند گزینه مناسبی با هدف کاهش هزینه ها باشند. طی سالهای اخیر نمایندگان پخش این مرکز برای رفع کلیه محدودیت ها جهت خرید ارزان و استعلام نرخ روز انواع رزین پلی وینیل کلراید، آماده همکاری با فعالین و خریداران عمده هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما