شرکت فروش رزین پلی استر غیر اشباع

شرکت فروش رزین پلی استر غیر اشباع با علم و آگاهی دقیق از موارد مصرف این محصولات توانسته اند بهترین تولیدات را به بازار سراسر کشور عرضه کنند. در این میان به علت رقابتی بودن بازار، بسیاری از خریداران عمده همواره با چالش هایی مانند عدم آشنایی با نمونه های تولیدی و کاربردهای آنها روبرو هستند. برای کسب آگاهی بیشتر و شناخت دقیق از رزین های غیر اشباع پلی استر با ما همراه شوید.

شرکت فروش رزین پلی استر غیر اشباع

رزین پلی استر غیر اشباع چیست؟

رزین پلی استر غیر اشباع چیست؟ اگر رزین پلی استر تولیدی حاصل واکنش اسیدهای دارای باند دوگانه و الکل های دو یا چندگانه باشند به آنها غیر اشباع می گویند که طی سالهای اخیر میزان استفاده از آنها در صنایع مختلف به ویژه صنایع دریایی رو به افزایش است.
در یک تقسیم بندی کلی انواع رزین پلی استر غیر اشباع بر اساس نوع اسید مصرفی در فرآیند تولید به گروه های زیر تقسیم بندی می شوند:

  • رزین پلی استر غیر اشباع ارتو
  • رزین پلی استر غیر اشباع ایزو
  • رزین پلی استر غیر اشباع ترفتالیک
  • رزین پلی استر غیر اشباع مالئیک خالص

البته باید اشاره کنیم که نوع و درجه خلوص الکل ها و اسیدهای مصرفی نقش مهمی در تعیین خواص انواع رزین تولید دارند. به عنوان نمونه از ترکیب الکل دو عاملی نرمال و ارتو فتالیک اتیدرید، نوعی رزین به دست می آید که برای مصارف عمومی کاربردهای زیادی دارد. نکته مهم دیگر اینکه پس از تولید رزین پلی استر غیر اشباع مدت انبارداری استاندارد آن حدود چهار ماه است. همچنین باید در محیطی به دور از تابش مستقیم نور آفتاب و دمای 25 درجه سانتی گراد نگهداری شود.

عرضه کننده رزین پلی استر غیر اشباع

عرضه کننده رزین پلی استر غیر اشباع یکی از نمونه های پرکاربرد غیر اشباع این محصولات رزین پلی استر ایزوفتالیک نام دارد. در صورت بکارگیری اسید فتالیک از نوع ایزو در فرآیند تولید، محصول نهایی ایزوفتالیک نامیده می شود که مقاومت بسیار زیادی در برابر مواد خورنده و شیمایی دارد.
شاید برایتان جالب باشد بدانید که درصد قابل توجه ای از رزین های مورد استفاده در صنعت تولید کامپوزیت از نوع ایزوفتالیک های غیر اشباع هستند چرا که در برابر عوامل محیطی و به ویژه رطوبت مقاومت مناسبی را از خود نشان می دهند.
امروزه شرکت های عرضه کننده متعددی در قالب نمایندگی، فروشنده اصلی یا شرکت پخش برای توزیع و فروش این محصولات در نقاط مختلف کشور فعالیت دارند. در برخی از استانها به علت کمبود عرضه و گاهاً افزایش قیمت ها، عدم دسترسی به برخی از انواع رزین های پرکابرد برای خریداران عمده امکان پذیر نیست. از این رو شیوه های خرید و فروش آنلاین می تواند نقش بسیار مهمی در کاهش قیمت ها و دسترسی خریداران عمده به این محصولات داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما