شرکت فروش رزین فنولیک درجه یک

رزین ماده ای پلیمری است که سطح کاربری گسترده ای در صنایع دارد و در نمونه های مختلف تولید می شود. رزین فنولیک درجه یک نمونه ای از این مواد است که ساختار منحصر به فردی دارد. این محصول شفاف است و در رنگ های مختلف تولید می شود. فروش رزین فنولیک توسط این شرکت معتبر انجام می شود و مشتریان می توانند با اطمینان کامل خرید خود را انجام دهند. حجم فروش بستگی به نیاز و مصرف مشتری دارد.

شرکت فروش رزین فنولیک درجه یک

کاربرد های رزین فنولیک در صنعت

کاربرد های رزین فنولیک در صنعت رزین فنولیک وارداتی در صنایع مختلف استفاده می شود و با قدرت چسبندگی بالا می تواند روی سطوح گوناگون قرار بگیرد. این ماده در مقابل حرارت مقاوم بوده و به دلیل خواص فیزیکی و مکانیکی بالایی که دارد در تولید محصولات صنعتی استفاده می شود. از دیگر مصارف آن می توان به موارد زیر اشاره کرد. 

  • تولید تابلوهای مدار برق
  • قالب گیری پلاستیکی
  • ساخت میز آزمایشگاهی
  • انواع پوشش و چسب

برای تولید لمینت های چند لایه از این مواد استفاده می کنند. میزان تراکم در بافت آنها بالا بوده و به راحتی از بین نمی روند. هنگام کار کردن با این محصول باید از دستکش استفاده کنید چون قدرت بالایی دارد. این مواد سطح کاربری گسترده ای دارند و بسیار کدر و براق هستند. 

رنگ این ماده کهربایی کمرنگ است و به صورت پودر، فیلم مایع و پولک تولید می شود. منعطف بودن این مواد باعث شده تا برای قالبگیری هم مناسب باشند و به شکل های مختلف تبدیل شوند. 

قیمت انواع رزین فنولیک درجه یک

قیمت انواع رزین فنولیک درجه یک قیمت انواع رزین فنولیک درجه یک بر اساس کیفیت و نوع و سایز بسته بندی آن مشخص می شود. هر چه سایز بسته ها بزرگتر باشد مسلما نرخ بیشتری هم دارد. قیمت این محصول اولین عاملی است که خریداران در زمان انتخاب به آن توجه می کنند. هر چه قیمت این کالا کاهش پیدا کند میزان تقاضا برای خرید این محصول افزایش خواهد یافت. به طور کلی استفاده کنندگان تمایل دارند محصولی با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری نمایند. 

تورم تاثیر زیادی بر روی قیمت ها گذاشته است و باعث شده تا در سال های اخیر قیمت ها افزایش زیادی پیدا کند. نوسانات و شرایط حاکم بر بازار و نرخ مواد اولیه ای که برای ساخت محصول به کار می رود همگی در قیمت گذاری موثر هستند که تولیدی با در نظر گرفتن این شاخصه ها در فرآیند تولید نرخ نهایی را مشخص می کند.

تولید کننده در فرآیند تولید و قبل از عرضه به بازار نرخی را مشخص می کند که از بازار مناسب تر بوده به همین دلیل بیشتر مشتریان تمایل دارند تا خرید خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولیدی انجام دهند تا بتوانند در هزینه های خود صرفه جویی کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما