شرکت تولید رزین وینیل استر

پلی استایرن انبساطی و رزین دارای انواع مختلفی می باشد که یک نمونه از آن، رزین وینیل استر می باشد که دارای کاربردهای بسیار زیادی می باشد، شرکت تولید رزین وینیل استر این محصول را با کیفیت عالی تولید کرده و در اختیار مصرف کننده قرار می دهد، تولید کننده رزین وینیل استر با احترام به حقوق مصرف کننده محصولاتی مرغوب و درجه یک تولید کرده و در تامین نیاز بازار گام بلندی برداشته است.

شرکت تولید رزین وینیل استر

فرمولاسیون رزین های وینیل استر

فرمولاسیون رزین های وینیل استر وینیل استر نوعی رزین می باشد که به دلیل ویژگی‌ های خاص و منحصر به فردی که دارد از آن برای صنایع مختلف بسیار استفاده می ‌شود و دارای قابلیت ‌های بسیار خوبی می ‌باشد.

فرمولاسیون رزین وینیل استر به این صورت می ‌باشد که از ترکیب رزین پلی استر با اسید های غیر اشباع اتیلنی به وجود آمده است و جنس پلی استر تاثیر زیادی در جرم مولکولی رزین وینیل استر دارد.

زنجیر اصلی اتیلنی که سازنده رزین وینیل استر می‌ باشد موجب شده که این نوع رزین دارای طول کششی بالاتری باشد و از نرمی و واکنش پذیری خوبی نیز برخوردار گردد و همچنین باعث افزایش مقاومت شیمیایی وینیل استر در برابر مواد شیمیایی مختلف شده است.

پلی استایرن تبریز و رزین وینیل استر نسبت به رزین پلی استر از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار است و به همین علت آن در صنایع مختلف با محدوده دمایی 105 تا 120 درجه سانتیگراد استفاده می‌ شود.

ساختار رزین وینیل استر مشابه پلی استر ها می‌ باشد با این تفاوت که انتهای زنجیره های مولکولی این رزین‌ ها محل واکنش آنها می ‌باشند و به همین علت به طول زنجیره ‌های مولکولی وینیل استر ها از قدرت ارتجاعی بیشتری نسبت به رزین ‌های پلی استر برخوردار هستند، همچنین این نوع رزین ها در مقابل آب مقاوم بوده اما به راحتی در الکل حل می ‌شوند و به همین علت از آنها در محصولات مختلف مانند لوله ‌ها و مخازن نگهدارنده مواد شیمیایی بسیار استفاده می کنند.

قیمت انواع رزین وینیل استر

قیمت انواع رزین وینیل استر امروزه با شرایط خاصی که بر بازار فروش محصولات مختلف حاکم شده و قیمت کالا ها و محصولات مختلف با نوسانات زیادی همراه شده و هرکدام از نرخ ثابت و مشخصی برخوردار نمی باشند، قیمت انواع رزین وینیل استر نیز متاثر از این قضیه بوده و دارای قیمت ثابت و مشخصی نمی باشد.

قیمت انواع رزین وینیل استر بستگی به نوسانات بازار، حجم سفارش، میزان خرید، برند شرکت تولید کننده، کیفیت رزین و… دارد و بر اساس آنها قیمت گذاری می گردد، از اینرو متقاضیان می توانند با تماس با کارشناس ما، نرخ لحظه ای و به روز این محصول را استعلام نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما